Η Amazon.com εκπονεί ειδικό πρόγραμμα για να βοηθήσει τους πελάτες της να αναπτύξουν και να χρησιμοποιούν νέα είδη προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης, καθώς ο μεγαλύτερος πωλητής υπηρεσιών cloud προσπαθεί να κρατηθεί στο ίδιο ύψος με τις Microsoft και Google στην αγορά της λεγόμενης γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Στο πλαίσιο αυτό, η Amazon Web Services (AWS) επενδύει 100 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία του AWS Generative AI Innovation Center, το οποίο θα συνδέει τους πελάτες με ειδικούς στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση. Αυτοί θα βοηθούν πληθώρα πελατών σε τομείς όπως η υγειονομική περίθαλψη, τα χρηματοοικονομικά και η βιομηχανία, ώστε να δημιουργούν προσαρμοσμένες εφαρμογές χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία. Η Highspot και η Twilio, που πουλούν λογισμικό πωλήσεων και μάρκετινγκ, θα είναι οι πρώτοι χρήστες του κέντρου καινοτομίας, δήλωσε η Amazon.
Στόχος είναι να βοηθηθεί η πώληση περισσότερων υπηρεσιών cloud, καθώς και να πεισθούν οι πελάτες να στραφούν στο AWS για να κατασκευάζουν νέες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης - αντί για το Azure της Microsoft, που έχει πάρει από νωρίς το προβάδισμα λόγω της συνεργασίας του με την OpenAI, κατασκευάστρια του ChatGPT, ή την Google της Alphabet, η οποία επίσης πρωτοστάτησε στη νέα τεχνολογία.
«Είναι μια τεχνολογία που έχει αιχμαλωτίσει τη φαντασία σχεδόν κάθε εταιρείας και πολλοί δεν έχουν εξειδίκευση — θέλουν να κάνουν κάτι, αλλά δεν ξέρουν πώς, γιατί ή τι», είπε ο Matt Garman, ανώτερος αντιπρόεδρος πωλήσεις και μάρκετινγκ της AWS. «Θέλουμε να τους βοηθήσουμε να το κάνουν πραγματικότητα».
Με τις εκδόσεις του λογισμικού δημιουργίας εικόνων Dall-E της OpenAI και του chatbot ChatGPT τον περασμένο χρόνο, οι εταιρείες σπεύδουν να ενσωματώσουν την τεχνολογία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και οι γίγαντες του cloud τοποθετούνται για να κερδίσουν χρήματα. Εκτιμάται ότι η αγορά της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 42% και να φτάσει τα 1,3 τρισ. δολάρια έως το 2032.