Η TikTok επεκτείνει τις διαδικτυακές της προσφορές στη λιανική, με την κινεζική μητρική της εφαρμογής να προσπαθεί να αμφισβητήσει ανταγωνιστές όπως η Shein και η Amazon.
Τις τελευταίες εβδομάδες, οι χρήστες του Ηνωμένου Βασιλείου άρχισαν να βλέπουν μια νέα λειτουργία αγορών στην εφαρμογή TikTok που ονομάζεται «Trendy Beat», μια ενότητα που προσφέρει αντικείμενα που έχουν αποδειχθεί δημοφιλή σε βίντεο, όπως εργαλεία για την αφαίρεση κεριού από τα αυτιά ή το βούρτσισμα των μαλλιών κατοικίδιων ζώων από τα ρούχα.
Όλα τα είδη που διαφημίζονται αποστέλλονται από την Κίνα και πωλούνται από μια εταιρεία εγγεγραμμένη στη Σιγκαπούρη η οποία ανήκει στη μητρική εταιρεία ByteDance της TikTok με έδρα το Πεκίνο, σύμφωνα με στοιχεία των Financial Τimes.
Το μοντέλο, παρόμοιο με το πώς η Amazon φτιάχνει και προωθεί τη δική της γκάμα προϊόντων, αντιπροσωπεύει μια τεράστια αλλαγή από το υφιστάμενο marketplace του TikTok. Επί του παρόντος, επέτρεπε σε άλλους πωλητές να πουλούν αντικείμενα μέσω του TikTok Shop, και στη συνέχεια έπαιρνε μια μικρή προμήθεια.
Αντίθετα, η ByteDance θα παίρνει όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της λειτουργίας Trendy Beat στο TikTok, είπαν τέσσερα άτομα που γνωρίζουν τη λειτουργία της.
Η TikTok δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζει τη συγκεκριμένη συνταγή. "Εξερευνούμε πάντα νέους τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία της κοινότητάς μας και είμαστε στα πρώτα στάδια πειραματισμού με νέες δυνατότητες αγορών", δήλωσε η εταιρεία.
Η ByteDance αναζητά νέα έσοδα που μπορούν να δικαιολογήσουν την αποτίμησή των 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που την καθιστά την πιο πολύτιμη ιδιωτική start-up στον κόσμο.
Η προσπάθεια να αρχίσει να πουλά τα δικά της προϊόντα είναι εσωτερικά γνωστή ως «Project S», σύμφωνα με έξι άτομα που γνωρίζουν τις εσωτερικές συζητήσεις.