Ακόμη μία αύξηση των τιμών έκανε τη Unilever να ξεπεράσει τις προβλέψεις στα τριμηνιαία έσοδα.
Οπως σχολιάζει το Reuters, οι εταιρείες συσκευασμένων καταναλωτικών προϊόντων έχουν αυξήσει τις τιμές καθώς παλεύουν με ένα κύμα κόστους στα πάντα, από το ηλιέλαιο και τις μεταφορές, μέχρι τη συσκευασία και τα σιτηρά.
Οι καταναλωτές μέχρι στιγμής έχουν αντιμετωπίσει τη συμπίεση του κόστους ζωής καλύτερα από ό,τι περίμεναν πολλοί αναλυτές, αλλά ορισμένοι προειδοποιούν ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν τελικά να έχουν χτύπημα τα περιθώρια κέρδους εάν οι αγοραστές αρχίσουν να στρέφονται ακόμη περισσότερο σε φθηνότερες μάρκες.
Η Η εταιρεία που είναι γνωστή από τα σαπούνια Dove έως τα παγωτά Ben & Jerry's ανέφερε άνοδο 10,5% στα έσοδα πρώτου τριμήνου, στα 14,8 δισεκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για αύξηση 7,2%, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η εταιρεία.
Προχώρησε επίσης σε αύξηση των τιμών κατά 10,7%.