Η Nestlé αύξησε τις τιμές των προϊόντων κατά περίπου 10% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, καθώς οι καταναλωτές έδειξαν προθυμία να συνεχίσουν να πληρώνουν για τα συσκευασμένα τρόφιμα και ποτά της, γράφουν οι Financial Times.
Οι αυξήσεις αυτές βοήθησαν τη Nestlé να αντισταθμίσει τις συναλλαγματικές απώλειες και να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 5,6% στα 23,5 δισ. ελβετικά φράγκα.
Ο όμιλος με έδρα την Ελβετία, τα προϊόντα του οποίου περιλαμβάνουν το ανθρακούχο νερό Perrier και τον καφέ Nespresso, δήλωσε ότι η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ένας δείκτης για τους όγκους πωλήσεων – μειώθηκε κατά 0,5% το τρίμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider είπε ότι οι αυξήσεις των τιμών ήταν «υπεύθυνες» και ότι βοήθησαν την εταιρεία να αντιμετωπίσει τις «συνεχείς πιέσεις από δύο χρόνια πληθωρισμού».