Συγγνώμη ζήτησε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW για την «προχειρότητα της εσωτερικής διοίκησης» αφού κατηγορήθηκε για διακρίσεις στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης, λόγω της δωρεάν διανομής παγωτών.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, Κινέζοι χρήστες του διαδικτύου ισχυρίστηκαν ότι η BMW έδωσε δωρεάν παγωτά σχεδόν αποκλειστικά σε αλλοδαπούς.
Η καμπάνια «είχε σκοπό να προσφέρει ένα γλυκό επιδόρπιο σε ενήλικες και παιδιά που επισκέπτονταν την έκθεση. Αλλά η εσωτερική μας διοίκηση και η αποτυχία του προσωπικού μας στην εκπλήρωση του καθήκοντός τους έχουν προκαλέσει δυσαρέσκεια», δήλωσε η εταιρεία σήμερα Πέμπτη. «Ζητούμε την ειλικρινή μας συγγνώμη για αυτό».
Οι ξένες μάρκες αυτοκινήτων χάνουν μερίδιο αγοράς από τους Κινέζους ανταγωνιστές, με τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες να βρίσκονται σε πορεία για πωλήσεις περισσότερων επιβατικών οχημάτων από ξένους ανταγωνιστές τους φέτος.