Σταθερή ήταν η αύξηση των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της Κίνας τον Μάρτιο σε σχέση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου, καθώς οι περισσότερες μειώσεις τιμών από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και η διάθεση κινήτρων από τις τοπικές κυβερνήσεις βοήθησαν στη στήριξη της ζήτησης.
Οπως μεταδίδει το Reuters, οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο έφτασαν στα 1,61 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με την Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας (CPCA). Τους πρώτους τρεις μήνες, οι πωλήσεις μειώθηκαν ετησίως 13,4%, στα 4,33 εκατομμύρια μονάδες, πρόσθεσε.
Οι πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV), που περιλαμβάνουν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία και plug-in υβριδικά, αυξήθηκαν 21,9% τον Μάρτιο και αντιστοιχούσαν στο 34% των πωλήσεων του μήνα, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Η BYD είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 35,5%, ενώ η Tesla αντιπροσώπευε το 14%.
Περισσότερες από 40 brands έχουν συμμετάσχει σε έναν πόλεμο τιμών που ξεκίνησε φέτος η Tesla, μεταξύ των οποίων η Nissan, η Toyota και η Volkswagen, οι οποίες άρχισαν να προσφέρουν επιθετικές εκπτώσεις στα best-seller μοντέλα τους για να υπερασπιστούν το μερίδιο αγοράς τους.