O CEO της Goldman Sachs, Ντέιβιντ Σόλομον, δήλωσε ότι διερευνά «στρατηγικές εναλλακτικές» για τη μονάδα καταναλωτικής τραπεζικής, οι οποίες μπορούν να περιλαμβάνουν την πώληση υπηρεσιών όπως η πιστωτική κάρτα που έχει εκδώσει σε συνεργασία με την Apple.
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, ο κ. Σόλομον υποσχέθηκε να αντιστρέψει τις απώλειες στις μονάδες καταναλωτικής τραπεζικής και fintech ώς το 2025, τονίζοντας ότι θα εξετάσει εναλλακτικές για διάφορα τμήματα αυτών των μονάδων, συμπεριλαμβανομένης πώλησης ή αναδιάρθρωσης.
Η νέα μονάδα ονόματι Platform Divisions έχει καταγράψει ζημίες πάνω από 3 δισ. δολάρια από το 2020.
«Είναι ξεκάθαρο ότι δεν διαθέταμε κάποια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και ότι κάναμε πάρα πολλά πάρα πολύ γρήγορα» υπογράμμισε σύμφωνα με τους Financial Times ο κ. Σόλομον.