Ο διαδικτυακός όμιλος μόδας Shein προβλέπει ότι τα έσοδά του θα υπερδιπλασιαστούν, φτάνοντας σε σχεδόν 60 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, καθώς η κινεζική εταιρεία προσπαθεί να πείσει τους επενδυτές ότι βρίσκεται σε πορεία για μια πρώτη δημόσια προσφορά (IPO) που θα στεφθεί με μεγάλη επιτυχία φέτος.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, σε μια «παρουσίαση διαχείρισης» που έγινε πρόσφατα στους επενδυτές και είδαν οι FT, η Shein είπε ότι στοχεύει σε ετήσια έσοδα 58,5 δισ. δολαρίων το 2025, από 22,7 δισ. δολάρια πέρυσι. Αυτό θα υπερέβαινε τις υπάρχουσες συνδυασμένες ετήσιες πωλήσεις των κολοσσών λιανικής H&M και Zara.
Η εταιρεία προβλέπει επίσης ότι η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων -η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της- θα αυξηθεί στα 80,6 δισ. δολάρια το 2025, καταγράφοντας αύξηση 174% από πέρυσι.
Οι υψηλοί στόχοι έρχονται καθώς η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει φέτος σε μία από τις μεγαλύτερες δημόσιες προσφορές κινεζικών εταιρειών στις ΗΠΑ, αφού γίνει ο αγαπημένος προορισμός αγορών για τους καταναλωτές της Generation Z στη Δύση.
Δύο επενδυτές επιβεβαίωσαν το περιεχόμενο της παρουσίασης, η οποία αποκαλύπτει ότι η Shein πρέπει να αλλάξει σημαντικά τα μοτίβα πωλήσεων για να πετύχει τους στόχους εσόδων της, ιδίως κερδίζοντας περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες και αρχίζοντας να πουλάει πιο διαφορετικές και ακριβές σειρές ρούχων.
Οι αναλυτές προειδοποιούν ότι αυτό θα είναι μια πρόκληση για τη Shein, η οποία έχει πλέον τα κεντρικά της γραφεία στη Σιγκαπούρη, καθώς το κοινό-στόχος της είναι οι νεότεροι αγοραστές που στο παρελθόν έχουν δείξει ότι δεν παραμένουν πιστοί στα brands.
Η Shein είπε ότι «ως ιδιωτική εταιρεία, δεν σχολιάζουμε τις εικασίες της αγοράς».
Οι αναλυτές προειδοποιούν επίσης ότι ο ενθουσιασμός των νεαρών γυναικών για το Shein μπορεί να μειώνεται. Το ποσοστό των γυναικών Gen Z στις ΗΠΑ -ή εκείνων που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2013- που σκέφτονται να αγοράσουν από το Shein μειώθηκε από το peak του 54% τον Μάιο του 2022 στο 39% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με έρευνα της Morning Consult Brand Intelligence.
«Η δημοτικότητα του Shein στην Gen Z είναι ένα δίκοπο μαχαίρι», δήλωσε η Claire Tassin, αναλύτρια λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου στο Morning Consult. «Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή σε νέες μάρκες ένδυσης από οποιαδήποτε άλλη γενιά, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να κερδίσεις την προσοχή τους, αλλά πιο δύσκολο να διατηρήσεις την αφοσίωσή τους».
Η Shein είπε επίσης στους επενδυτές ότι θα ξεκινήσει marketplace όπου θα πουλά προϊόντα τρίτων στον ιστότοπο και στην εφαρμογή της, μπαίνοντας στον ανταγωνισμό έναντι των Asos και Amazon.