Kατά 4% υποχώρησαν τα διαφημιστικά έσοδα της Google το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, σημειώνοντας τη δεύτερη τριμηνιαία πτώση στην ιστορία της εταιρείας, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν αργά την Πέμπτη.
Oπως μεταδίδουν οι Financial Times, η μείωση της διαφήμισης ακολούθησε την απότομη επιβράδυνση των δραστηριοτήτων της Google πέρυσι, καθώς η οικονομική ανάπτυξη αποδυναμώθηκε και η άνθηση των ψηφιακών υπηρεσιών που τροφοδοτήθηκε από την πανδημία υποχώρησε. Άφησε τη μητρική Alphabet με συνολική αύξηση εσόδων μόνο 1%, σε σύγκριση με την άνοδο κατά κατά 32% έναν χρόνο πριν. Τα έσοδα θα είχαν αυξηθεί 7% αν δεν υπήρχε η ενίσχυση του δολαρίου.
Οι ειδήσεις έδειχναν μια ακόμη πιο έντονη επιβράδυνση από ό,τι περίμεναν πολλοί αναλυτές και οδήγησε τις μετοχές της εταιρείας να υποχωρούν περίπου 4% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.
Η Google ανέφερε επίσης πτώση στο περιθώριο λειτουργικού κέρδους καθώς η αύξηση του κόστους ξεπέρασε τα έσοδα, με αποτέλεσμα τη μείωση των κερδών ανά μετοχή κατά 32%, στα 1,06 δολάρια. Η Wall Street ανέμενε κέρδη 1,18 $/μετοχή.
Αναλυτικά η εικόνα για το τέταρτο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, σύμφωνα με το CNBC:
- Κέρδη ανά μετοχή: 1,05 δολάρια έναντι προσδοκίας για $1,18
- Εσοδα: $76,05 δισ. έναντι πρόβλεψης για $76,53
- Εσοδα από διαφημίσεις στο YouTube: $7,96 δισ. έναντι εκτίμησης για $8,25 δισ.
- Εσοδα από το Google Cloud: $7,32 δισ. έναντι αναμενόμενων $7,43 δισ.
Η μετοχή της κάνει βουτιά 4,6% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.