Στα κορυφαία brand με παγκόσμια κοινωνική επίδραση η Nissan

Ο δείκτης Laureus Sport for Good Index, υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της εταιρείας στον αθλητισμό.

Δημοσιεύθηκε: 9 Νοεμβρίου 2022 - 12:16

Load more

Η Nissan ανακηρύχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως ένα από τα εταιρικά σήματα με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο στο δείκτη Laureus Sport for Good Index.

Ο δείκτης υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της εταιρείας στον αθλητισμό μέσω ποικίλων πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής της στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων της Formula E και έργων που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως το Nissan Possibilities Project στο Ηνωμένο Βασίλειο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων