Η Amazon.com ενθαρρύνει τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών σε ορισμένα τηλεφωνικά κέντρα των ΗΠΑ να εργάζονται από το σπίτι.
Οπως σημειώνει το Bloomberg, η πρόταση αφορά συγκεκριμένες θέσεις και θα βοηθούσε στην εξοικονόμηση χρημάτων όσον αφορά τα ακίνητα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Η αλλαγή είναι μέρος ενός σχεδίου για το κλείσιμο πολλών τηλεφωνικών κέντρων σε όλη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένου ενός που άνοιξε το 2005 στο Kennewick της Ουάσιγκτον, είπε μία από τις πηγές του πρακτορείου.
Εκπρόσωπος της Amazon αρνήθηκε να σχολιάσει τα προγραμματισμένα κλεισίματα, αλλά επιβεβαίωσε τη στροφή στην απομακρυσμένη εργασία.