Την παραίτησή του υπέβαλε ο εκτελεστικός διευθυντής του αεροδρομίου Σίπχολ του Άμστερνταμ, λόγω των προβλημάτων που συνεχίζονται εδώ και μήνες, με πολύωρες αναμονές σε ουρές λόγω έλλειψης προσωπικού.
«Έκανα το καλύτερο που μπορούσα, αλλά δεν τα καταφέραμε ακόμη», είπε ο Ντικ Μπένσοπ, αφού το αεροδρόμιο ζήτησε για άλλη μια φορά από τις αεροπορικές εταιρίες να ακυρώσουν πτήσεις διότι δεν επαρκεί το προσωπικό ασφαλείας.
«Έχει επικριθεί ο τρόπος με τον οποίο το Σίπχολ αντιμετωπίζει τα προβλήματα όπως και οι δικές μου ενέργειες ως γενικού διευθυντής», σημείωσε ο Μπένσοπ, δηλώνοντας ότι αποχωρεί «με δική του πρωτοβουλία» ώστε να δώσει στο αεροδρόμιο «το περιθώριο για να κάνει ένα νέο ξεκίνημα».
Όπως και πολλά άλλα αεροδρόμια στην Ευρώπη, η λειτουργία του Σίπχολ τους τελευταίους μήνες διαταράχθηκε λόγω έλλειψης προσωπικού, τη στιγμή που ο τομέας των αερομεταφορών ανακάμπτει μετά την πανδημία. Για να μειωθεί η αναμονή στις ουρές, από τον Ιούλιο το αεροδρόμιο έχει βάλει πλαφόν στον αριθμό των επιβατών που δέχεται. Υποσχέθηκε επίσης μπόνους στο προσωπικό για τους μήνες με τον μεγαλύτερο φόρτο εργασίας.
«Λήφθηκαν δραστικά μέτρα υπό τη διεύθυνση του Ντικ για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στο Σίπχολ», δήλωσε ο Γιαπ Βίντερ, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του αεροδρομίου. Παραδέχτηκε ότι «έγιναν βελτιώσεις το καλοκαίρι», όμως «αυτό δεν αρκεί».
Ο Μπένσοπ, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Shell, υπέβαλε την παραίτησή του το βράδυ της Τετάρτης και το διοικητικό συμβούλιο την έκανε δεκτή. Θα παραμείνει όμως στη θέση του μέχρι τον διορισμό του διαδόχου του.
Η αποχώρηση του Μπένσοπ ήταν «λογική συνέπεια όσων έχουν συμβεί στο αεροδρόμιο τους τελευταίους μήνες», σχολίασε το συνδικάτο προσωπικού καμπίνας VNC.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ