Emirates: «Αερομαγεδδών» η απαίτηση Χίθροου για κόψιμο πτήσεων, θα την αγνοήσουμε

Σύγκρουση της αεροπορικής με το αεροδρόμιο για το πλαφόν στους επιβάτες. Καταγγέλλει ότι της δόθηκε προθεσμία 36 ωρών για να συμμορφωθεί στις περικοπές ταξιδιωτών. Βλέπει περιφρονητική συμπεριφορά.

Δημοσιεύθηκε: 14 Ιουλίου 2022 - 13:13

Load more

Η Emirates δήλωσε ότι θα αγνοήσει την απόφαση του Χίθροου του Λονδίνου να επιβάλει πλαφόν στους επιβάτες, περιγράφοντας την κατάσταση ως «αερομαγεδδών» που προκλήθηκε από κακή διαχείριση στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Υπενθυμίζεται ότι το Χίθροου ανακοίνωσε ότι θα ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για καλοκαιρινά ταξίδια, καθώς επιβάλλει ανώτατο όριο στον καθημερινό αριθμό επιβατών, για να προσπαθήσει να αποτρέψει το χάος λόγω προβλημάτων προσωπικού.

Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου θα περιορίσει την καθημερινή επιβατική κίνηση σε 100.000 άτομα έως τις 11 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με δήλωση που δημοσιεύθηκε την Τρίτη. 

Οπως σημειώνουν οι Financial Times, σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη, η Emirates ανέφερε ότι χθες το βράδυ της δόθηκε προθεσμία 36 ωρών για να συμμορφωθεί με τις περικοπές χωρητικότητας ενός αριθμού «που φαίνεται να έχει αφαιρεθεί από τον αέρα».

Το Χίθροου υπαγόρευσε τις συγκεκριμένες πτήσεις από τις οποίες θα έπρεπε να αποκλειστούν οι επιβάτες που πληρώνουν και απείλησε να κινηθεί νομικά για μη συμμόρφωση, πρόσθεσε η αεροπορική εταιρεία.

«Αυτό είναι εντελώς παράλογο και απαράδεκτο και απορρίπτουμε αυτά τα αιτήματα», ανέφερε η δήλωση. Η αεροπορική εταιρεία σκοπεύει να λειτουργήσει όπως είχε προγραμματιστεί.

Η Emirates περιέγραψε τη διοίκηση του Χίθροου του Λονδίνου ως «περιφρονητική» για τους ταξιδιώτες και τους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών τους.

«Με κατάφωρη περιφρόνηση προς τους καταναλωτές, επιθυμούν να αναγκάσουν την Emirates να αρνηθεί θέσεις σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες που έχουν πληρώσει και έχουν κάνει κράτηση μήνες πριν, τις πολυαναμενόμενες οργανωμένες διακοπές ή ταξίδια για να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα», πρόσθεσε.

Η Emirates είπε ότι η μονάδα της, η Dnata, ήταν σε θέση να καλύψει τις ανάγκες επίγειας εξυπηρέτησης και τροφοδοσίας της αεροπορικής εταιρείας, αν και οι κεντρικές υπηρεσίες παραμένουν ευθύνη του φορέα εκμετάλλευσης του αεροδρομίου.

Ο αερομεταφορέας του Κόλπου περιέγραψε τον εαυτό του ως «βασικό και σταθερό» στο Χίθροου, έχοντας επαναφέρει έξι καθημερινές πτήσεις A380 superjumbo από τον Οκτώβριο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων