Ενισχύθηκαν οι πωλήσεις της Hennes & Mauritz, καθώς η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων μείωσε το επίπεδο των εκπτώσεων στα ενδύματα της.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών, τους τρεις μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 49,2 δισ. κορώνες (5,1 δισ. δολάρια). Οι αναλυτές περίμεναν 49,1 δισ.
Όπως και άλλοι έμποροι λιανικής, η H&M αποφάσισε νωρίτερα αυτό το μήνα να διακόψει προσωρινά τις πωλήσεις στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της, η οποία αντιπροσώπευε περίπου το 4% των συνολικών εσόδων κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα καταστήματα στην Ουκρανία έκλεισαν επίσης για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.
Τον Ιανουάριο, η διευθύνουσα σύμβουλος Helena Helmersson έθεσε ως στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων με ταχύ ρυθμό μέχρι το 2030, με αύξηση πωλήσεων κατά 10% με 15% ετησίως.
Η H&M δήλωσε τον Ιανουάριο ότι προγραμματίζει το κλείσιμο 120 καταστημάτων φέτος, κυρίως στην Ευρώπη.
Η μετοχή της έχει καταγράψει πτώση 18% φέτος.