Στα 3,2 δισ. δολάρια διπλασίασε την αποτίμησή της η εταιρεία εσωρούχων της Κιμ Καρντάσιαν, Skims, μέσα σε εννέα μήνες, καθώς οι επενδυτές ρίχνουν χρήματα σε αναδυόμενες μάρκες που αναμένεται να πάρουν μερίδιο αγοράς.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, ο γύρος χρηματοδότησης των 240 εκατ. δολαρίων διεξήχθη από το hedge fund Lone Pine Capital και την επενδυτική εταιρεία D1 Capital Partners, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Skims, Jens Grede σε συνέντευξή του. Συμμετείχαν επίσης οι υφιστάμενοι επενδυτές Imaginary Ventures, Alliance Consumer Growth και Thrive Capital. Η αποτίμηση της Skims ήταν 1,6 δισ. δολάρια τον Απρίλιο.
«Αυτός ο τελευταίος γύρος θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε στο να φέρουμε περισσότερες καινοτομίες και λύσεις στους πελάτες μας και να γίνουμε ακόμη πιο αξιόπιστος πόρος για αυτούς», είπε η Καρντάσιαν σε email.
Η Καρντάσιαν και ο συνεργάτης της, Grede, διατήρησαν πλειοψηφικό μερίδιο στην Skims μετά τη συμφωνία. Η Καρντάσιαν, η οποία προωθεί τη μάρκα στους διαδικτυακούς της ακόλουθους και βοηθά στον σχεδιασμό και το μάρκετινγκ, παρέμεινε το φυσικό πρόσωπο με το μεγαλύτερο μερίδιο. Οι ίδιοι δεν θέλουν να πουλήσουν την επιχείρηση αυτή τη στιγμή, ούτε έχουν επικείμενα σχέδια να υποβάλουν αίτηση για αρχική δημόσια προσφορά, αν και αυτό μπορεί να εξεταστεί κάποια στιγμή, είπε ο Grede.
Η μάρκα της Kardashian αύξησε τις πωλήσεις της κατά 90% πέρυσι, σε περίπου 275 εκατ. δολάρια και αναμένει να φτάσει τα 400 εκατ. δολάρια το 2021.