Ο κανόνας 2G χτύπημα για το εμπόριο στη Γερμανία

Σύμφωνα με τον κανονισμό, οι πελάτες καταστημάτων με μη αναγκαία αγαθά πρέπει είτε να είναι πλήρως εμβολιασμένοι, είτε να έχουν αναρρώσει, κι αυτό προκαλεί βαρύ πλήγμα στις επιχειρήσεις ενόψει των γιορτών.

Δημοσιεύθηκε: 21 Δεκεμβρίου 2021 - 09:23

Load more

Υποχώρησε τον Δεκέμβριο η εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών, ενώ η πρόβλεψη για τον Ιανουάριο κινήθηκε καθοδικά κατά πέντε μονάδες σε μηνιαία βάση, φτάνοντας στο -6,8, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνας GfK. Η μέτρηση του Ιανουαρίου είναι η πιο χαμηλή από τον Ιούνιο.

«Οι υψηλοί αριθμοί κρουσμάτων λόγω του τέταρτου κύματος της πανδημίας του κορωνοϊού με περαιτέρω περιορισμούς, καθώς και οι σημαντικά αυξημένες τιμές, πιέζουν όλο και περισσότερο το καταναλωτικό κλίμα. Πάνω από όλα, ο κανόνας 2G, που απαιτεί από τους πελάτες (καταστημάτων με μη αναγκαία αγαθά) είτε να είναι πλήρως εμβολιασμένοι είτε να έχουν αναρρώσει, το οποίο ισχύει για μεγάλα τμήματα του λιανικού εμπορίου προκαλεί βαρύ πλήγμα στις επιχειρήσεις ενόψει των γιορτών», σχολίασε ο ειδικός καταναλωτών του GfK, Rolf Buerkl.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων