Καλύτερα από το αναμενόμενο κινήθηκε η Heineken το πρώτο τρίμηνο, καθώς η άνοδος της κατανάλωσης αλκοόλ σε Ασία και Αφρική συνέβαλε στην αντιστάθμιση των επιπτώσεων από τα σκληρά lockdown στην Ευρώπη.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η ζυθοποιία των Tiger, Amstel και Moretti πούλησε 5,4% περισσότερη μπύρα στην Ασία το συγκεκριμένο τρίμηνο από ό,τι έναν χρόνο πριν και 9,9% περισσότερη στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την ανατολική Ευρώπη, συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση της πτώσης κατά 9,7% των ευρωπαϊκών πωλήσεων.
Συνολικά ο όγκος των πωλήσεων ήταν σταθερός, με το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από την πτώση 5,1% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η κορυφαία μάρκα της, η Heineken, κινήθηκε ανοδικά κατά 12,1%, παρέχοντας ώθηση στον ολλανδικό όμιλο, που τον Φεβρουάριο ανακοίνωσε 8.000 περικοπές θέσεων εργασίας.