Κατηφορίζει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία

Το κλείσιμο των εστιατορίων και μεγάλου μεριδίου του λιανικού τομέα στα μέσα Δεκεμβρίου 2020 είχε παρόμοια επιζήμια επίδραση στις καταναλωτικές δαπάνες με εκείνη του πρώτου lockdown την περασμένη άνοιξη.

Δημοσιεύθηκε: 27 Ιανουαρίου 2021 - 09:24

Load more

Επιδεινώνεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία, λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για τη συγκράτηση της πανδημίας κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό GfK, ο δείκτης κλίματος, καθώς μπαίνουμε στον Φεβρουάριο, βρίσκεται πλέον στις -15,6 μονάδες, υποχωρώντας κατά 8,1 μονάδες από τον Ιανουάριο.

O ειδικός καταναλωτή της GfK, Rolf Buerkl, δήλωσε: «Το κλείσιμο των εστιατορίων και μεγάλου μεριδίου του λιανικού τομέα στα μέσα Δεκεμβρίου 2020 είχε παρόμοια επιζήμια επίδραση στις καταναλωτικές δαπάνες με εκείνη του πρώτου lockdown την περασμένη άνοιξη».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων