Χάνουν τη διάθεση τους οι Γερμανοί καταναλωτές τον Νοέμβριο

Φόβοι για δεύτερο lockdown. Η μέτρηση του ερευνητικού οργανισμού GfK που αφορά τις οικονομικές προοπτικές υποχωρεί 17 μονάδες. Τι (δεν) περιμένουν για το εισόδημα.

Δημοσιεύθηκε: 22 Οκτωβρίου 2020 - 09:37

Load more

Επιδεινώνεται περαιτέρω η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμός GfΚ.

O δείκτης υποχώρησε από -1,6 μονάδες στις -3,1 λόγω των φόβων για δεύτερο lockdown, ενώ το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερο από τις προβλέψεις των αναλυτών.

Η μέτρηση που αφορά τις οικονομικές προοπτικές έχασε 17 μονάδες και προσγειώθηκε στις 7,1,  αλλά παραμένει υψηλότερα κατά 21 μονάδες σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2019.

Ο δείκτης που αφορά τις προσδοκίες για το εισόδημα διολίσθησε 6,3 μονάδες, φτάνοντας στις 9,8 -είναι 29 μονάδες χαμηλότερα σε ετήσια βάση.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων