Ζούκερμπεργκ: Οι χρήστες θα μπορούν να απενεργοποιήσουν πολιτικές διαφημίσεις

Κέντρο ενημέρωσης στήνει το κοινωνικό δίκτυο, το οποίο θα δίνει πληροφορίες στους ψηφοφόρους για την εκλογική διαδικασία.

Δημοσιεύθηκε: 17 Ιουνίου 2020 - 11:00

Load more

Το Facebook σχεδιάζει να δώσει στους χρήστες του την επιλογή να απενεργοποιήσουν τις πολιτικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες του, αποκάλυψε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μαρκ Ζούκερμπεργκ την Τρίτη.

Σε άρθρο που δημοσίευσε η USA Today, ο Ζούκερμπεργκ ισχυρίστηκε ότι το κοινωνικό δίκτυο θα υποστηρίξει ενεργά την ενημέρωση, την εγγραφή και την προσέλευση των ψηφοφόρων στις αμερικανικές εκλογές.

Επομένως, ο τεχνολογικός γίγαντας, με έδρα την Καλιφόρνια, αποφάσισε να δημιουργήσει το Κέντρο Πληροφοριών Ψηφοφορίας, που στοχεύει να παρέχει στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου «έγκυρες πληροφορίες», όπως πώς και πότε να ψηφίσουν, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με την εγγραφή ψηφοφόρων και την ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων