Βουτιά 50% για τις πωλήσεις της H&M το δεύτερο τρίμηνο

Η πτώση ήταν μικρότερη από αυτή που αναμενόταν, καθώς οι περιορισμοί λόγω κορωνοϊού άρχισαν να χαλαρώνουν σε πολλές αγορές και τα καταστήματά της να ανεβάζουν ξανά ρολά.

Δημοσιεύθηκε: 15 Ιουνίου 2020 - 10:22

Load more

Κατά 50% υποχώρησαν οι πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ρούχων Hennes & Mauritz το δεύτερο τρίμηνο του έτους χρήσης, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό.

Οπως μεταδίδει το MarketWatch, η πτώση ήταν μικρότερη από αυτή που αναμενόταν, καθώς οι περιορισμοί λόγω κορωνοϊού άρχισαν να χαλαρώνουν σε πολλές αγορές και τα καταστήματά της να ανεβάζουν ξανά ρολά.

Οι πωλήσεις για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 31 Μαΐου υποχώρησαν στα 28,66 δισ. σουηδικές κορώνες (3,07 δισ. δολάρια). Δημοσκόπηση του FactSet ανέμενε 27,7 δισ. κορώνες.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων