Μειωμένη ζήτηση για σαμπουάν, αποσμητικά λόγω lockdown

Η εργασία από το σπίτι αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Unilever. Σε ποια προϊόντα στρέφεται ο κόσμος.

Δημοσιεύθηκε: 23 Απριλίου 2020 - 15:48

Load more

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου από τη Unilever περιείχαν μερικές ενδιαφέρουσες ενδείξεις για το πώς αλλάζουν οι συνήθειες των ανθρώπων κατά τη διάρκεια του lockdown.

Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, που κατασκευάζει προϊόντα για τα νοικοκυριά όπως τα σαπούνια Dove, τα αποσμητικά Lynx και Sure καθώς και τα είδη για την περιποίηση μαλλιών Toni & Guy, ανακοίνωσε ότι η εργασία από το σπίτι οδηγεί σε μείωση της ζήτησης για προϊόντα όπως ξυραφάκια, σαμπουάν και αποσμητικά. 

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, σε αντίθεση, αυξήθηκε η ζήτηση για καθαριστικά σπιτιού και είδη μαγειρικής, σύμφωνα με τη Unilever.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων