Google: Δεν ενθουσίασαν τα αποτελέσματα από YouTube και Cloud

Τα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube ήταν 15 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις για $25 δισ. ενώ από τις υπηρεσίες cloud αυξήθηκαν, αλλά με ρυθμό χαμηλότερο από το Azure της Microsoft.

Δημοσιεύθηκε: 4 Φεβρουαρίου 2020 - 09:42

Load more

Πτώση 5% σημειώνουν οι μετοχές της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, καθώς ο διαφημιστικός τομέας της Google και τα νέα στοιχεία για το YouTube και το Google Cloud για την περασμένη χρονιά δεν προκάλεσαν ενθουσιασμό.

Τα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube για το περασμένο έτος χρήσης ήταν 15 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις για $25 δισ. To 2018 είχαν φτάσει τα 11,16 δισ.

Τα έσοδα από τις υπηρεσίες cloud της ήταν $8,92 δισ. το έτος χρήσης 2019, σε σύγκριση με τα 5,84 δισ. του 2018. Ενισχύθηκαν κατά 53% σε σύγκριση με μία χρονιά πριν, γεγονός που σημαίνει ότι ο ρυθμός ανόδου ήταν πιο χαμηλός από το Azure της Micorsoft (+62%). 

Ηταν η πρώτη φορά που ανακοινώθηκαν στοιχεία για το YouTube και το cloud.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων