Η Apple εμφάνισε νέα κέρδη ρεκόρ στο τελευταίο τρίμηνο του 2019, δικαιολογώντας τον υπερδιπλασιασμό της αξίας της μετοχής της πέρυσι. Τα βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στις ισχυρές πωλήσεις των τηλεφώνων iPhones για πρώτη φορά εδώ κι ένα χρόνο, αλλά και στις απρόσμενα καλές πωλήσεις των 'έξυπνων' ρολογιών (Apple Watch) και των ασύρματων ακουστικών της (AirPods), που αυξήθηκαν κατά 44%.
Οι αναλυτές της Wall Street είχαν εκτιμήσει ότι τα iPhones θα είχαν στάσιμες ή και πτωτικές πωλήσεις, αλλά διαψεύστηκαν, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά σχεδόν 8%, από 52 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ένα χρόνο σε 56 δισ. δολ., με αιχμή τα νέα iPhone 11 και iPhone 11 Pro. Οι συνολικές πωλήσεις από όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της (Apple Pay, Apple Arcade, Apple TV+) στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 8% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018, φθάνοντας τα 91,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη της διαμορφώθηκαν σε 22,2 δισ. δολ., αυξημένα κατά 11%.
Η αύξηση των πωλήσεων ήταν καλύτερη στην Ευρώπη (άνοδος 14% στο τελευταίο τρίμηνο) σε σχέση με την Αμερική (11%) και την Κίνα (3%). Εκτιμάται ότι παγκοσμίως βρίσκονται πλέον σε λειτουργία πάνω από ενάμισι δισεκατομμύριο συσκευές της Apple (υπολογιστές Mac, κινητά iPhones, ταμπλέτες iPads κ.α.), έναντι 1,4 δισεκατομμυρίων πριν ένα έτος.
Παράλληλα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, η εταιρεία έθεσε ως στόχο να έχει μέχρι το τέλος του 2020 μια παγκόσμια βάση 600 εκατομμυρίων συνδρομητών για τις διάφορες υπηρεσίες της (μουσική, τηλεόραση, ηλεκτρονικά παιγνίδια κ.α.), από 480 εκατομμύρια που έχει τώρα και 360 εκατομμύρια που είχε πριν ένα χρόνο. Τα συνολικά έσοδα από τις κάθε είδους υπηρεσίες της έφθασαν τα 12,7 δισ. δολάρια στο τελευταίο τρίμηνο.
Η Apple έχει όμως ανησυχίες για τις επιπτώσεις του νέου κοροναϊού λόγω της μεγάλης σημασίας που έχει για την εταιρεία η Κίνα τόσο ως αγορά όσο και ως τόπος παραγωγής πολλών προϊόντων της. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ έκανε γνωστό, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς, ότι η εταιρεία «παρακολουθεί στενά» το ξέσπασμα του κοροναϊού στην Κίνα, το οποίο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το επόμενο τρίμηνο της.
Ορισμένα εργοστάσια προμηθευτών της στην περιοχή της Γουχάν παραμένουν κλειστά στην Κίνα και δεν αναμένεται να ανοίξουν πριν τις 10 Φεβρουαρίου. Επίσης, αρκετά καταστήματά της στην Κίνα δουλεύουν πλέον με μειωμένο ωράριο λόγω μειωμένης κίνησης πελατών, ενώ ένα αναγκάστηκε να κλείσει, κάτι που συνέβη και σε καταστήματα τρίτων, τα οποία πωλούν προϊόντα της.