Tesco: Ανοδος μόλις 0,1% των πωλήσεων στη Βρετανία τα Χριστούγεννα

Το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ της Βρετανίας χαρακτήρισε υποτονικές τις δαπάνες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Δημοσιεύθηκε: 9 Ιανουαρίου 2020 - 13:22

Load more

Πλήγμα από τις πιέσεις των τιμών και τη μετατόπιση των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο δέχθηκαν οι χριστουγεννιάτικες και πρωτοχρονιάτικες πωλήσεις μεγάλων βρετανικών σούπερ μάρκετ.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα Marks & Spencer, Tesco και John Lewis Partnership δημοσίευσαν υποτονικές πωλήσεις στα καταστήματά τους στη Βρετανία.

Η μετοχή της Marks & Spencer υποχωρεί 11%, αφότου ενημέρωσε ότι υποχώρησαν τα έσοδα της κατά 0,6%, το τρίτο τρίμηνο του έτους χρήσης 2020 . Η επιχείρηση ωστόσο στηρίζει το guidance για τη χρονιά.

Το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, το Tesco, ανακοίνωσε ότι είχε 0,1% άνοδο στις συγκρίσιμες πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου στην εγχώρια αγορά, χαρακτηρίζοντας υποτονικές τις δαπάνες των καταναλωτών τα Χριστούγεννα. Οι αναλυτές περίμεναν άνοδο 0,2% για την περίοδο των έξι εβδομάδων που ολοκληρώθηκαν στις 4 Ιανουαρίου.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων