Καραμέρος: Φιάσκο με τα εισιτήρια του μετρό Θεσσαλονίκης

«Η ασυμβατότητα μεταξύ μηχανημάτων κατακύρωσης, επαναφορτιζόμενων καρτών και ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΣΕΘ υποχρεώνει την εταιρεία του να μεριμνήσει για τη διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού», καταγγέλλει ο Τομεάρχη Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.

Δημοσιεύθηκε: 30 Σεπτεμβρίου 2024 - 20:24

Load more

«Η πολυδιαφημιζόμενη παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τελικά, θα μείνει στα ιστορικά της πόλης, καθώς στην πρεμιέρα των διελεύσεων των συρμών, οι πολίτες της θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν με χάρτινα εισιτήρια αντί των «έξυπνων καρτών» και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) αρμόδιου προμήθειας και διάθεσης των εισιτηρίων», αναφέρει δήλωση του Γιώργου Καραμέρου, Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.

«Η κυβερνητική αποτυχία και το φιάσκο της ακαταλληλότητας των 200 χιλ. έξυπνων καρτών και 2 εκατ. ηλεκτρονικών εισιτηρίων δεν έχει προηγούμενο, ενώ μέχρι σήμερα κανείς τυπικά δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.
Δυστυχώς, για τους Θεσσαλονικείς η λειτουργία του δημόσιου έργου που ανέμεναν πολύ περισσότερο από κάθε άλλο και για σχεδόν δύο δεκαετίες, δεν θα εκκινήσει χωρίς προβλήματα, για τους ίδιους», προσθέτει.

«Η ασυμβατότητα μεταξύ των μηχανημάτων κατακύρωσης που έχουν τοποθετηθεί στο Μετρό και των επαναφορτιζόμενων καρτών αλλά και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΣΕΘ υποχρεώνει την εταιρεία του Μετρό Θεσσαλονίκης να μεριμνήσει για τη διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού από τον οποίο είναι αδύνατο να υπάρξει η έγκαιρη προμήθεια νέων εισιτηρίων έως ότου μπουν σε κυκλοφορία οι συρμοί».

Και συμπληρώνει: «Η ευθύνη της κυβέρνησης είναι μεγάλη και την βαραίνει αποκλειστικά, καθώς αποδεικνύεται στην πράξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕΘ εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια παραμένει ουσιαστικά σε επίπεδο εξαγγελιών και υποσχέσεων.

Το πολύπαθο μεταφορικό έργο της Θεσσαλονίκης επιβαρύνεται εδώ και χρόνια, ολοένα και περισσότερο, ενώ όλα τα παραπάνω στερούνται κάθε σοβαρότητας από μέρους της κυβέρνησης που θέλει να αυτό-διαφημίζεται για τις επιδόσεις της. Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες είναι τελείως διαφορετική από όσα θα προσπαθήσει με όρους επικοινωνίας να μεταδώσει η κυβέρνηση την 30η Νοεμβρίου, ημέρα εγκαινίων του Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων