Στις 8,8 μονάδες εντοπίζεται η διαφορά της ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ στην πανελλαδική έρευνα της Interview για λογαριασμό της politic.gr, η οποία καταγράφει σταθερό προβάδισμα με ορατές φθορές στην επίδοση της κυβέρνησης.
Συγκεκριμένα, η ΝΔ παραμένει πρώτη με 31% έναντι 22,2% του ΣΥΡΙΖΑ, με τη διαφορά να είναι στο 8,8%. Σημειώνεται ότι η διαφορά στην προηγούμενη δημοσκόπηση τον Απρίλιο ήταν στο 9% καθώς η ΝΔ είχε ποσοστό 30,9% και ο ΣΥΡΙΖΑ 21,9%.
Στην τρίτη θέση παραμένει το ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής με 12,5%. Η Ελληνική Λύση με ποσοστό 5,5% περνάει στην τέταρτη θέση και το ΚΚΕ πέφτει στο 5,3% από 6,5%.
3,4% και είσοδο στη Βουλή δείχνει η δημοσκόπηση για το ΜέΡΑ25 ενώ εκτός Βουλής, με 1,6% και 1,3% αντίστοιχα, μένουν Συν. Δημιουργία και Έλληνες για την Πατρίδα.
Το ποσοστό των αναποφάσιστων είναι μεγάλο και ανέρχεται στο 10,8%.
Ο Μητσοτάκης παραμένει ο δημοφιλέστερος πολιτικός αρχηγός - Από κοντά ο Ανδρουλάκης
Τα ποσοστά της δημοφιλίας όλων των πολιτικών αρχηγών σημειώνουν πτώση, εκτός από εκείνο του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος από το 22,3% σκαρφαλώνει στο 26,3%.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παραμένει ο δημοφιλέστερος πολιτικός αρχηγός, με το 44,1% να δηλώνει πως «έχει (μάλλον) θετική άποψη» για τον πρωθυπουργό, ενώ ως δεύτερος δημοφιλέστερος αναδεικνύεται ο Νίκος Ανδρουλάκης (31,4%). Ακολουθούν ο Α. Τσίπρας (26,3%), ο Δ. Κουτσούμπας (20,1%), ο Γ. Βαρουφάκης (13%) και ο Κ. Βελόπουλος (11,7%).
Σε ό,τι αφορά το αν μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα αντιμετώπιζε την κρίση της ακρίβειας καλύτερα ή χειρότερα, το 43% λέει ότι θα ήταν χειρότερα σε σχέση με την κυβέρνηση της ΝΔ, το 28% καλύτερα και το 26% το ίδιο με την ΝΔ.
Το 60% θα κάνει αίτηση για fuel pass - «Ναι» στην πυρηνική ενέργεια απέναντι στην ενεργειακή κρίση
Σε πλήρη εξέλιξη είναι η καταβολή του Fuel Pass, της ενίσχυσης για τα καύσιμα και του επιδόματος βενζίνης, και μάλιστα σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 60% των ερωτηθέντων έχει κάνει ή θα κάνει στο μέλλον αίτηση για το συγκεκριμένο μέτρο ενίσχυσης.
Παράλληλα, δεδομένου ότι το 74% χρησιμοποιεί λιγότερο πλέον το ΙΧ του μετά το ράλι των ανατιμήσεων στα καύσιμα, ένας στους δύο συμφωνεί με πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, όπως για παράδειγμα η «Κυριακή χωρίς αυτοκίνητο».
Ενδιαφέρον, τέλος, παρουσιάζει το εύρημα σχετικά με τη στάση των ερωτηθέντων απέναντι στη δημιουργία πυρηνικών σταθμών στην Ελλάδα, καθώς η ενεργειακή κρίση δεν αποκάλυψε μόνο τα τρωτά σημεία του εφοδιασμού της Ευρώπης, αλλά και τις παγιωμένες διχογνωμίες σχετικά με την πυρηνική βιομηχανία. Έτσι, δεν είναι τυχαίο ότι το 47% δηλώνει υπέρ της πυρηνικής ενέργειας σε αντίθεση με τρεις μήνες πριν, όταν και το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 40%.