Γιατί τα SMS δεν διαγράφηκαν από τη ζωή μας

Το κριτήριο για τη διατήρησή τους μέχρι τα μέσα Μαΐου. Η μεγάλη ζήτηση στους εμβολιασμούς έφερε νέες εμβολιαστικές γραμμές. Ικανοποίηση στην κυβέρνηση για τη βράβευση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού.

Δημοσιεύθηκε: 29 Απριλίου 2021 - 08:07

Load more

Μέχρι χθες το πρωί οι πιθανότητες να σταματήσει η χρήση των sms από την προσεχή Δευτέρα ήταν πολλές, όπως τουλάχιστον αποτυπωνόταν στις συζητήσεις με υπουργούς και άλλα κυβερνητικά στελέχη. Ωστόσο τα μέλη της Επιτροπής του υπουργείου Υγείας, σε συνεννόηση με την κυβέρνηση, αποφάσισαν να μην τα «διαγράψουν» από τη ζωή μας ακόμα. Ο κύριος λόγος, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, είναι το… λιανεμπόριο. Όπως εξηγούν, από τη στιγμή που δεν απελευθερώθηκαν οι αγορές στα εμπορικά καταστήματα και συνεχίζουν με το καθεστώς click away και click in shop, δεν θα μπορούσε να σταματήσει η χρήση των μηνυμάτων μέσω των κινητών τηλεφώνων. Η υποχρέωση αποστολής του ειδικού μηνύματος για οποιαδήποτε μετακίνηση, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, παραμένει έως την άρση των υπερτοπικών μετακινήσεων, δηλαδή των μετακινήσεων μεταξύ των Περιφερειακών Ενοτήτων, στα μέσα Μαΐου. Μέχρι τότε, αναμένεται να έχει επιτραπεί και η ελεύθερη πρόσβαση στο λιανεμπόριο.

Αντίθετα, η απελευθέρωση των διαδημοτικών μετακινήσεων τις καθημερινές ξεκινά από σήμερα, νωρίτερα από τη Δευτέρα, που αναμενόταν, βάσει και των σχετικών διαρροών. Κρίθηκε χρήσιμο να συμβεί αυτό, προκειμένου να αποφευχθεί πιθανός συνωστισμός το Μεγάλο Σάββατο, που ούτως ή άλλως επιτρέπεται η μετάβαση από μια περιοχή σε μια άλλη του ίδιου νομού. Ο φόβος αφορά ειδικά την Αττική, που πολλοί θα θελήσουν να πάνε για Πάσχα στα εξοχικά τους ή στα εξοχικά συγγενών και φίλων.

Στο πασχαλινό τραπέζι θα μπορούν να βρεθούν δύο οικογένειες έως 9 άτομα σε εσωτερικό χώρο και έως 12 άτομα, αν πρόκειται για υπαίθριο χώρο. Η μετακίνηση την Κυριακή του Πάσχα θα γίνεται με την υποχρεωτική αποστολή sms με τον κωδικό 6, ενώ οι ειδικοί συστήνουν τη διενέργεια προηγούμενου οικιακού αυτοδιαγνωστικού τεστ σε όσους μετέχουν σε αυτές τις συγκεντρώσεις.

Νέες εμβολιαστικές γραμμές

Πάντως, όπως λένε στην κυβέρνηση, το σταδιακό αυτό άνοιγμα της κοινωνίας σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάσει τους πολίτες, καθώς, όπως προειδοποιούν, ο ιός παραμένει εδώ μαζί με τις μεταλλάξεις του και θα πρέπει όλοι να συνεχίσουν την προσπάθεια διασφάλισης της ατομικής αλλά και δημόσιας υγείας.

Κομβικός παράγοντας γι’ αυτό είναι ο μαζικός εμβολιασμός, ο οποίος αρχίζει να επιταχύνεται. Μέχρι χθες το μεσημέρι, δηλαδή μιάμιση μέρα μετά το άνοιγμα της πλατφόρμας για τους 30άρηδες, είχαν οριστικοποιηθεί ραντεβού για 108.000 και πλέον άτομα, ενώ από το βράδυ άνοιξε η πλατφόρμα των ραντεβού για την ηλικιακή ομάδα 40-44 ετών. Τα διαθέσιμα ραντεβού είχαν μεγάλη ζήτηση και η κυβέρνηση πρόσθεσε αμέσως νέες  εμβολιαστικές γραμμές για τη διευκόλυνση των ενδιαφερόμενων πολιτών. Από το Μεγάλο Σάββατο θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού οι πολίτες 45-49 ετών και στόχος είναι τον Μάιο να εμβολιάζονται όλοι οι άνω των 30 ετών.

Στο μεταξύ, την ικανοποίησή τους εκφράζουν στην κυβέρνηση, με αφορμή τη βράβευση της Ελλάδας από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) με τη διάκριση «Global Champion Award for COVID-19 Crisis Management». Όπως σημειώνουν στο Μέγαρο Μαξίμου, «είναι η καλύτερη απάντηση σε όσους κάνουν λόγο τάχα για άνοιγμα του τουρισμού πέρυσι χωρίς σχέδιο». Το βραβείο, που παρέλαβε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, «αποτελεί πιστοποίηση ότι η χώρα μας είναι κορυφαίος τουριστικός προορισμός, με υποδειγματική εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων, με πρωτότυπες και καινοτόμες λύσεις, με απαράμιλλο επίπεδο φροντίδας για κάθε ταξιδιώτη, για κάθε οικογένεια ή συντροφιά τουριστών. Το ίδιο θα γίνει και φέτος», εκτιμούν. 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων