Fake news χαρακτήρισε τα σενάρια περί κόστους 32 εκατομμυρίων ευρώ της καμπάνιας για τον τουρισμό ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας πως η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ από τους ιδιώτες.
Απαντώντας σε ερώτηση της Αγγελικής Αδαμοπούλου από το ΜέΡΑ25 σημείωσε χαρακτηριστικά “32 εκατομμύρια ευρώ δεν είναι ούτε ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ. Ακούσαμε εδώ ότι πήραμε την παραλία στο Μαρμάρι και τη φέραμε στην Κροατία. Εδώ ακούσαμε ακόμα και ότι δε θα υπογραφεί η συμφωνία για την ΑΟΖ. Είναι ανάξια λόγου όλα αυτά” .
Ο Υπουργός Τουρισμού επανέλαβε ότι η Marketing Greece αλλά μια εταιρεία που θα ένωνε δυνάμεις ιδιωτικού και δημόσιου φορέα για να λειτουργεί συμπληρωματικά στον ΕΟΤ. Παράλληλα σημείωσε πως “ο ΕΟΤ δεν αποδυναμώθηκε. Ο ΕΟΤ κάνει τη σύμβαση" και προσέθεσε πως “ο ιδιωτικός τομέας στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Ήταν στο πολιτικό πρόγραμμα της ΝΔ οι συνεργασίες αυτές. Θα συνιστούσε απιστία στον ελληνικό λαό να μην το κάναμε. Δεν κάνουμε κωλοτούμπες”