H Deutsche Bank διατηρεί τη σύσταση αγοράς (buy) για τη μετοχή του ΟΤΕ στα 19,50 ευρώ και υψηλό περιθώριο ανόδου που ξεπερνά το 35%.
Ο οίκος επισημαίνει ότι η συμφωνία του OΤΕ με τη Nova για το αποκλειστικό αθλητικό τους περιεχόμενο είναι θετική για τον Οργανισμό, καθώς αποτελεί καλό οιωνό για τις προοπτικές των εσόδων αλλά και του κόστους της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Για την περσινή χρονιά, ο OΤΕ παρουσίασε έσοδα της τάξεως των 120 εκατ. ευρώ περίπου ή το 4% των πωλήσεων του Ομίλου, αλλά τα EBITDA (AL) από τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα ήταν ασήμαντα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γερμανικού οίκου, τα έσοδα φέτος του OΤΕ θα διαμορφωθούν στα 3,65 δισ. ευρώ με EBITDA (AL) της τάξεως του 1,44 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη προ φόρων στα 820,5 εκατ. ευρώ. Η αποτίμηση της μετοχής του είναι 8,9 φορές σε όρους Ρ/Ε και μόλις 4,3 φορές σε όρους EV/EBITDA, με τη μερισματική απόδοση (χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η επαναγορά μετοχών) σε 5,6%.
Πώς σχολιάζει τη συμφωνία με τη Nova
Ο γερμανικός οίκος επισημαίνει ότι η εμπορική διάθεση του πακέτου θα ξεκινήσει τον Αύγουστο και πιθανολογεί την τιμή ότι θα είναι στα 28 ευρώ ανά συνδρομή. Η Ελλάδα συνεχίζει να αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα με την πειρατική συνδρομητική τηλεόραση, ενώ οι πειρατικές συνδρομές ανέρχονται σε 500 έως 900 χιλ. περίπου. Η τελευταία εξέλιξη μπορεί κάλλιστα να μετατρέψει ένα μεγάλο ποσοστό των πειρατικών συνδρομών σε νόμιμες, διότι το κόστος πρόσβασης στα πιο ολοκληρωμένα αθλητικά πακέτα πιθανότατα θα μειωθεί κατά 44% από 50 ευρώ τον μήνα, δύο επί 25 ευρώ για OΤΕ και Nova, σε περίπου 28 ευρώ τον μήνα.
Ο OΤΕ κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης του Champions και του Europa League στο ποδόσφαιρο μέχρι την περίοδο του 2027/2028, αλλά έχασε τα δικαιώματα για το βρετανικό πρωτάθλημα της Premier League πριν από περίπου δύο χρόνια. Αυτό το αθλητικό γεγονός το κατέχει η Nova μέχρι και τη σεζόν 2027/2028.
Από την άλλη πλευρά, ο OΤΕ έχει τα δικαιώματα για τους αγώνες των 8 από τις 14 κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένων του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ. Στο τέλος του φετινού Μαρτίου, ο OΤΕ είχε 688 χιλ. πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης έναντι 649 χιλ. ένα χρόνο νωρίτερα και η Nova είχε περίπου 310 χιλ. πελάτες έναντι 320 χιλ. ένα χρόνο νωρίτερα.