Στο πλαίσιο της επενδυτικής στρατηγικής για το 2024 στο ελληνικό χρηματιστήριο, νέα υψηλότερη τιμή-στόχο για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δίνει η ΑΧΙΑ, την οποία περιλαμβάνει στις κορυφαίες επιλογές της, διατηρώντας τη σύσταση «αγορά».
Συγκεκριμένα, αυξάνει την τιμή-στόχο στα 24,8 ευρώ/μτχ. (από 21,20 ευρώ/μτχ. προηγουμένως) καθώς πλέον συμπεριλαμβάνει στην αποτίμησή της και την παραχώρηση της Αττικής Οδού. Το περιθώριο ανόδου για τον τίτλο φτάνει το 72%. Σημειώνεται ότι η μετοχή κερδίζει 9,7% από την αρχή του έτους, κινούμενη σε παρόμοια επίπεδα με τον Γενικό Δείκτη.
Η χρηματιστηριακή σημειώνει την αύξηση της μόχλευσης του ομίλου, ως αποτέλεσμα των επενδύσεων για Αττική Οδό και Εγνατία Οδό εντός του 2024, αλλά θεωρεί πως τα τρέχοντα επίπεδα δεν αντικατοπτρίζουν τη μεγάλη υπολειπόμενη διάρκεια ζωής των assets της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τις αυξανόμενες και χαμηλού ρίσκου χρηματοροές και τις διαφοροποιημένες δραστηριότητες.
Σύμφωνα με την ΑΧΙΑ, «οι πολλαπλασιαστές αποτίμησης για τον όμιλο πρέπει να είναι πιο κοντά σε εταιρείες παραχωρήσεων με μεγάλη διάρκεια ζωής (παράδειγμα Ferrovial, η οποία τελεί υπό διαπραγμάτευση με αποτίμηση 25x EV/EBITDA και >40x P/E). Η άσκηση αποτίμησης Sum-of-the-parts για κάθε ένα από τα assets ξεχωριστά, περιλαμβάνοντας και την Αττική Οδό πλέον καταλήγει σε τιμή-στόχο 24,8 ευρώ/μτχ.».
Όσον αφορά στις εκτιμήσεις, το adj.EBITDA για το 2023 αναμένεται στα 525 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 20% έναντι του 2022, σε συνέχεια της ομαλοποίησης των συνθηκών στην αγορά ενέργειας, ενώ για το 2024, μετά την ενοποίηση της Εγνατίας Οδού και της Αττικής Οδού (και τα δύο για μικρό μέρος του έτους), το adj.EBITDA αναμένεται να αυξηθεί κατά 22% στα 641 εκατ. ευρώ. Συνολικά αναμένεται για την περίοδο 2023-2028 adj.EBITDA CAGR 17,6% και EPS CAGR 19% καθώς τα νέα έργα μπαίνουν σε εμπορική λειτουργία.
Τέλος, για το 2023 αναμένει μέρισμα 0,31 ευρώ/μτχ., που σταδιακά θα φτάσει στο 0,70 ευρώ/μτχ. το 2028.