Πώς το ΑΙ υποστηρίζει τον ανθρώπινο παράγοντα στην εξυπηρέτηση

Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose μίλησε στην εκδήλωση «From AI to ROI» μεταξύ άλλων για τις κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο, αλλά και τα επόμενα βήματα της εταιρείας του.

Δημοσιεύθηκε: 19 Σεπτεμβρίου 2024 - 11:00

Load more

Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satοri Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση πελατών και πολιτών.

Αξιοποιώντας δεδομένα από έρευνες και πλούσια παραδείγματα από άλλες χώρες, ο πρόεδρος της Choose εξήγησε πώς η ΤΝ μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση και να προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις, διατηρώντας παράλληλα τον κρίσιμο ρόλο των ανθρώπων στα πιο σύνθετα αιτήματα και στις περιπτώσεις που απαιτείται συναισθηματική νοημοσύνη.

Οι προκλήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση

Ο κ. Δέτσης ανέφερε ότι 67% των συμμετεχόντων στην πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η Choose σε συνεργασία με την GPO, αντιμετώπισε δυσκολίες όταν χρησιμοποίησε αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης για περίπλοκες υποθέσεις. Το ίδιο επίσης ποσοστό πιστεύει ότι η ανθρώπινη εξυπηρέτηση παραμένει ανώτερη, ειδικά σε καταστάσεις που απαιτούν συναισθηματική νοημοσύνη.

Με βάση τα παραπάνω ευρήματα, ο κ. Δέτσης υπογράμμισε τις βασικές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η ΤΝ: τη διαχείριση πολύπλοκων καταστάσεων, την έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης, και την εγκυρότητα των απαντήσεων.

Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της Choose τόνισε την ανάγκη η ΤΝ να είναι προσβάσιμη από όλους, με συστήματα φιλικά προς κάθε χρήστη, ανεξαρτήτως ηλικίας ή ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να μην οδηγήσει σε κοινωνικό αποκλεισμό λόγω του ψηφιακού αναλφαβητισμού.

Η ΤΝ ως Συμπληρωματικό Εργαλείο

Ένα από τα κεντρικά σημεία της ομιλίας ήταν ότι η ΤΝ δεν πρόκειται και δεν πρέπει να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στην εξυπηρέτηση. Αντίθετα, αποτελεί ένα εργαλείο που ενισχύει την απόδοση του προσωπικού, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως η απάντηση σε συχνές ερωτήσεις και η καταγραφή δεδομένων. Ο συνδυασμός της τεχνολογίας με τον ανθρώπινο παράγοντα προσφέρει τις καλύτερες λύσεις, βελτιώνοντας την ποιότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.

Παρουσιάζοντας παραδείγματα από συστήματα που έχει αναπτύξει η Choose για φορείς όπως ο ΕΦΚΑ, ο ΟΠΕΚΑ, η ΔΥΠΑ και το Υπουργείο Εργασίας, ανέδειξε πώς τα chatbots και οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να διαχειρίζονται χιλιάδες αιτήματα πολιτών, απελευθερώνοντας χρόνο για τους εργαζόμενους να επικεντρωθούν στις πιο σύνθετες περιπτώσεις.

Μελλοντικές Εφαρμογές

Ο κ. Δέτσης παρουσίασε τα επόμενα βήματα της εταιρείας, τα οποία περιλαμβάνουν την ανάπτυξη εργαλείων προβλεπτικής ανάλυσης και ανάλυσης Big Data για τη διαχείριση πόρων σε κρίσιμους τομείς, όπως τα νοσοκομεία, οι εφορίες και το Κτηματολόγιο. Τέτοια εργαλεία θα βοηθήσουν τους οργανισμούς να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία τους και να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες.

Επιπλέον, η Choose αναπτύσσει λύσεις αυτόματης διερμηνείας και μετάφρασης για τις Υπηρεσίες ασύλου και τα νοσοκομεία, με στόχο την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως πρόσφυγες και μετανάστες. Η εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών στοχεύει στη βελτίωση της προσβασιμότητας και την εξάλειψη των γλωσσικών φραγμών, μειώνοντας, παράλληλα, το κόστος για το Δημόσιο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων