Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από σήμερα οι επόπτες της γειτονιάς

Στόχος η αποτελεσματική διαχείριση ζητημάτων που σχετίζονται με την καθαριότητα και τον δημόσιο χώρο.

Δημοσιεύθηκε: 3 Ιουνίου 2024 - 16:30

Load more

Σε επιχειρησιακή λειτουργία τέθηκε σήμερα από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ο θεσμός του επόπτη της γειτονιάς, με στόχο την καλύτερη συνεργασία των δημοτικών υπηρεσιών με τους πολίτες και την αποτελεσματική διαχείριση ζητημάτων που σχετίζονται με την καθαριότητα και τον δημόσιο χώρο.

Παρουσία του Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κλιματικής Προστασίας, Γιώργου Δημαρέλου, οι επόπτες επισκέφθηκαν το Καπάνι, όπου διένειμαν στους επαγγελματίες της ιστορικής αγοράς φυλλάδιο με το οποίο τους ενημέρωσαν ότι οι επιχειρήσεις παραγωγής, επεξεργασίας, μεταποίησης και λιανικής πώλησης τροφίμων είναι υποχρεωμένες βάσει νόμου να συμβληθούν με πιστοποιημένη εταιρεία διαχείρισης ζωικών υποπροϊόντων, τα οποία απαγορεύεται να απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Σε ανακοίνωση του Δήμου Θεσσαλονίκης επισημαίνεται ότι «οι επόπτες γειτονιάς θα αποτελούν τα «μάτια» και τα «αφτιά» του Δήμου σε όλες τις συνοικίες της πόλης, επιτηρώντας τον δημόσιο χώρο και καταγράφοντας προβλήματα και παράπονα των πολιτών. Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του θεσμού, η πόλη χωρίστηκε σε 25 γειτονιές, εκ των οποίων η μία είναι η περιοχή της παλαιάς και της νέας παραλίας».

«Μία βασική προεκλογική μας δέσμευση γίνεται πράξη μέσα σε λίγους μήνες. Απευθύνω έκκληση στους πολίτες και τους επαγγελματίες να στηρίξουν τον θεσμό, έτσι ώστε όλοι μαζί να βελτιώσουμε την καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη. Η προσπάθεια συνεχίζεται για μια πόλη πιο καθαρή, πιο βιώσιμη, πιο λειτουργική, πιο προσβάσιμη», δήλωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.

«Σκοπός μας είναι να μπορούμε να έχουμε μία πολύ καλύτερη παρακολούθηση του τι συμβαίνει στους δρόμους της πόλης όχι μόνο στην καθαριότητα αλλά και στους υπόλοιπους τομείς, να υπάρχει μία συνεργασία μεταξύ υπηρεσιών και επιχειρήσεων για να μπορούμε να προλαμβάνουμε όσο το δυνατόν φαινόμενα που είναι δυσάρεστα στην καθημερινότητα», σημείωσε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κλιματικής Προστασίας και πρόσθεσε: «Πλέον θα γίνεται πιο οργανωμένα η εποπτεία, προκειμένου να μπορούμε να μαζεύουμε τα παράπονα, να τα προωθούμε στις αρμόδιες υπηρεσίες και να υπάρχει γρήγορη διεκπεραίωση».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων