Η επόμενη μέρα είναι εδώ για την Εθνική Ασφαλιστική, σηματοδοτώντας την είσοδο της σε μια νέα εποχή. Με σεβασμό στην πολυετή ιστορία της, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα της ταυτότητα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωσε τους νέους στρατηγικούς της στόχους για το επόμενο διάστημα.
Το 2023 αποτέλεσε κρίσιμη χρονιά για την Εθνική Ασφαλιστική. Οι φυσικές καταστροφές και οι συνθήκες κοινωνικής αστάθειας ανέδειξαν τη σημασία του ασφαλιστικού κλάδου και την αξία της ασφάλισης για την προστασία των ασφαλισμένων. Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτης του κλάδου, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και υποστήριξε τους ασφαλισμένους της, όπως φάνηκε από την αύξηση του πελατολογίου της κατά 133.000 ασφαλισμένους και την αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου κατά 19,3%, αλλά και προχωρώντας σε αποζημιώσεις που ξεπέρασαν τα €247 εκατ. και ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά. Το 2024 ξεκίνησε με εξίσου δυναμικούς ρυθμούς, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα κατά 48,1%, αγγίζοντας τα €65 εκατ.
Αναγνωρίζοντας τη χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση των Ελλήνων αναφορικά με τις υπηρεσίες και προϊόντα των ασφαλιστικών εταιρειών και τον τρόπο που μπορούν να τους βοηθήσουν, η Εθνική Ασφαλιστική αναπτύσσει νέα, σύγχρονα εργαλεία, που τη βοηθούν να μάθει καλύτερα τους πελάτες της. Κατανοώντας εις βάθος τις ανάγκες τους, επιθυμεί να τους στηρίζει ακόμα περισσότερο στο κομμάτι της πρόληψης, δείχνοντας τους την αξία της προστασίας όσων είναι σημαντικά για αυτούς. Με βάση αυτόν τον νέο σκοπό, προχωράει στη δημιουργία οικοσυστημάτων προϊόντων και προσφέρει στοχευμένα απλές και εύκολες λύσεις στις ανάγκες των ασφαλισμένων.
Ειδικότερα, για να εξυπηρετήσει τον νέο της σκοπό και να σταθεί πιο δυναμικά από ποτέ δίπλα στους πελάτες της, η Εθνική Ασφαλιστική διαμόρφωσε πέντε στρατηγικούς στόχους για το 2024. Θα αφοσιωθεί στην εξισορρόπηση του product mix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της και στην ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων. Ταυτόχρονα, στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών της, στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των λειτουργιών της, καθώς και στη δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης. Τέλος, επιθυμεί την ανάπτυξη της ολιστικής εικόνας του πελάτη και την ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross -selling.
Η εταιρική εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής ανανεώνεται μαζί με το επιχειρησιακό προφίλ της, ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα τη νέα της πορεία. Η νέα καμπάνια που δημιούργησε με τον νέο της επικοινωνιακό συνεργάτη, το Publicis Groupe, έχει τίτλο «Εδώ, για την επόμενη ημέρα» και παρουσιάζει τη διαχρονική της υπόσχεση να στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής παρουσιάζονται αρχικά στο νέο τηλεοπτικό της σποτ, και ενισχύονται μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.
Με επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο, η Εθνική Ασφαλιστική συνεχίζει το ταξίδι του μετασχηματισμού της, μένοντας πιστή στις αξίες της, όπως την ακεραιότητα και την αξιοπιστία. Οι επενδύσεις που πραγματοποιεί δεν αφορούν απλώς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, αλλά και τους ανθρώπους της, ώστε να διαθέτουν τα εργαλεία και τις γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να εξυπηρετούν ακόμα πιο αποτελεσματικά τους ασφαλισμένους. Ο νέος αυτός σχεδιασμός αποτυπώνει τη φιλοσοφία και τις αξίες που διέπουν την επόμενη ημέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής, αλλά και τα στοιχεία αυτά που θα τη διαμορφώσουν στην πιο σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία του 21ου αιώνα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ