Ο Δακτύλιος αυξάνει την ταχύτητα των λεωφορείων-τρόλεϊ στην Αθήνα

Στην περαιτέρω ενίσχυση της μέσης ταχύτητάς τους, αναμένεται να συνδράμουν και οι νέες ψηφιακές κάμερες, που εγκαταστάθηκαν στις Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων, για τη διευκόλυνση της επιτήρησης τους. Πόσο γρηγορότερα κινούνται.

Δημοσιεύθηκε: 21 Νοεμβρίου 2023 - 09:28

Load more

Πιο γρήγορα κινούνται τα οδικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας, μετά την πρόσφατη εφαρμογή του μέτρου του Δακτυλίου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία από τη βάση δεδομένων του συστήματος τηλεματικής του ΟΑΣΑ, συγκρίνοντας την περίοδο πριν και μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου, τις τελευταίες εβδομάδες καταγράφεται αύξηση της μέσης ταχύτητας των λεωφορείων και τρόλεϊ που φθάνει να ξεπερνά το 10 % σε αρκετούς κεντρικούς οδικούς άξονες, όπως η Λ. Κηφισίας, η Λ. Βασιλέως Κωνσταντίνου, η Λ. Μεσογείων, η Ιερά Οδός και η Λ. Βουλιαγμένης, τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες αιχμής. Η αύξηση αυτή συνεπάγεται μείωση χρονοαποστάσεων των διαδρομών.

Ειδικότερα, στις πρωινές ώρες αιχμής (07.00 - 10.00) 5 κεντρικοί οδικοί άξονες παρουσιάζουν αύξηση ταχύτητας μετά την εφαρμογή του μέτρου:

Στις μεσημεριανές ώρες αιχμής (14.00 - 17.00) 11 κεντρικοί οδικοί άξονες παρουσιάζουν αύξηση ταχύτητας μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου:

Σύμφωνα με τα στοιχεία της τηλεματικής του Οργανισμού, την ίδια περίοδο εντοπίζονται και ορισμένα σημεία σε οδικές αρτηρίες, όπου παρατηρείται μείωση της μέσης ταχύτητας των οδικών ΜΜΜ, στις πρωινές ώρες αιχμής, όπως είναι στη Λ. Αλεξάνδρας, από Πάρκο έως Στ. Αμπελοκήπων (-3,1%) και στην οδό Πατησίων, από Πλ. Αμερικής μέχρι Πεδίον του 'Αρεως (-1,9%). Στις δε μεσημεριανές ώρες αιχμής, μείωση μέσης ταχύτητας καταγράφηκε στη Λ. Βασ. Σοφίας, από οδό Ακαδημίας μέχρι Ιπποκράτειο (-1,5%), στον οδό Πανεπιστημίου, από Σύνταγμα μέχρι Ρεξ (-5,2%), στην οδό Πατησίων, από Πλατεία Αμερικής έως Πεδίον του 'Αρεως (-1,3%).

Ωστόσο, παρά τη μείωση της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ σε ορισμένα τμήματα, το πρόσημο -στο συνολικό οδικό δίκτυο της Αθήνας- είναι θετικό.

Στην περαιτέρω μάλιστα αύξηση της μέσης ταχύτητας των οδικών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς , αναμένεται να συνδράμουν και οι νέες ψηφιακές κάμερες, που εγκαταστάθηκαν στις Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων, για τη διευκόλυνση της επιτήρησης τους από την Τροχαία Αθηνών.

Το σύστημα ελέγχου (ραντάρ - φωτογραφικής κάμερα) λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως τοποθετημένο σε στύλο-καμπίνα (θάλαμο) και ελέγχει την κυκλοφορία των οχημάτων. Το όχημα που παραβιάζει την Α.Λ.Λ. θα καταγράφεται με κρυπτογράφηση σε φωτογραφία, η οποία θα αξιοποιείται από την Τροχαία για διαπίστωση της παράβασης. Με τις νέες ψηφιακές κάμερες, αναμένεται βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών κίνησης των ΜΜΜ στις λεωφορειολωρίδες, με προφανή οφέλη στην αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων και την ενίσχυση της συχνότητας και αξιοπιστίας των προγραμματισμένων δρομολογίων.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων