Από το Marketing Week και το σελφ σερβις της BOUSSIAS διοργανώνονται για δεύτερη φορά τα Shopper Marketing Awards που στόχο έχουν να επιβραβεύσουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών BTL, Trade Marketing & Marketing at Retail. Θα αναδείξουν τις καλύτερες πρακτικές των προμηθευτών καταναλωτικών προϊόντων και των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, καθώς και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων instore και shopper technology.
Οπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, τα βραβεία διαρθρώνονται σε 3 βασικές ενότητες όπου θα μπορούν οι υποψήφιοι να παρουσιάσουν έργα προβολής και προώθησης προϊόντων σε εμπορικούς χώρου, πρωτοβουλίες που αφορούν τη διαμόρφωση, τον εξοπλισμό και σχεδιασμό εμπορικών χώρων, καθώς και πρακτικές που στοχεύουν στη βελτίωση του περιβάλλοντος λιανικής, των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικής και των προμηθευτών, καθώς και της εμπειρίας των αγοραστών. Θα γίνονται δεκτά έργα και πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν από 1 Ιουλίου 2019 μέχρι και 24 Σεπτεμβρίου 2021.
Το ενδιαφέρον των υποψηφίων στρέφεται και στη διεκδίκηση των κορυφαίων βραβείων, που στην προηγούμενη διοργάνωση κατέκτησαν οι: Beiersdorf Hellas (Shopper Marketing Brand of the Year), Δ. Μασούτης (Shopper Marketing Retailer of the Year) και Sales Promotion Agency (Shopper Marketing Agency of the Year)
Τη διαδικασία αξιολόγησης θα αναλάβει ανεξάρτητη επιτροπή, μέλη της οποίας είναι ακαδημαϊκοί, εκπρόσωποι φορέων και ανώτατα στελέχη εταιρειών και εμπειρογνώμονες του shopping marketing και customer engagement.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν το http://www.shopperawards.gr , να δουν τις κατηγορίες, τους όρους συμμετοχές, τα κριτήρια αξιολόγησης, τα μέλη της επιτροπής και να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους μέχρι και την Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021.