Η εταιρεία θα έχει 30 υβριδικά μοντέλα διαθέσιμα στην Ευρώπη φέτος και έξι νέα λανσαρίσματα προγραμματίζονται έως το 2026. Τα καινοτόμα ηλεκτροκίνητα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (eDCT) προσφέρουν επιδόσεις και αποτελούν μια προσιτή τεχνολογία υβριδισμού. Η ισχυρή ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση βοηθά στην επίτευξη έως και 20% βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ισοδύναμη μείωση του CO2, σε σύγκριση με ένα σύστημα κίνησης εσωτερικής καύσης.
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο in2life.gr