Η επίλυση χρόνιων γραφειοκρατικών παθογενειών όπως οι καθυστερήσεις στα υποθηκοφυλακεία αλλά και η χρονοτριβή των συμβολαιογράφων αποτελούν τροχοπέδη στην ταχεία διάθεση των ακινήτων, που έχουν στα χαρτοφυλάκια τους οι servicers, στην αγορά.
Η διοίκηση της εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων Intrum επισημαίνει ότι τα εν λόγω ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα με τη δέουσα κυβερνητική μέριμνα προκειμένου και τα αδιάθετα ακίνητα να πέσουν στην αγορά και οι servicers να αρχίζουν να μειώνουν το στοκ των ακινήτων τους.
Μάλιστα, τα στελέχη της Intrum επισημάνουν ότι τα ψηφιακά εργαλεία βοηθούν προς από την κατεύθυνση και θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στην περίπτωση των υποθηκοφυλακείων τα οποία είναι υποστελεχωμένα και αργούν έως και ένα χρόνο στην έκδοση των απαραίτητων εγγράφων.
Στην Intrum οι ρυθμίσεις των μη εξυπηρετούμενων δανείων φθάνουν το 80%, καθώς τα στελέχη της διοίκησης - ο διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Γεωργακοπουλος και η αναπληρώτρια CEO Αλεξάνδρα Φατσέα - υποστηρίζουν ότι η ρύθμιση είναι η μόνη σοβαρή λύση. Βέβαια υπάρχουν και οι πλειστηριασμοί, αλλά ως εργαλείο έσχατης λύσης, όπως υποστηρίζεται.
Τεχνητή νοημοσύνη για τους πελάτες
Στο μέτωπο της εξυπηρέτησης των πελατών η εταιρεία διενήργησε έρευνα με ερωτηματολόγιο προς τους πελάτες για το πώς βλέπουν την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση τους.
Το ποσοστό που απάντησαν θετικά ήταν συντριπτικό.