Οι νέες αγορές στο επίκεντρο του οράματος ΟΤΕ για το 2030

Οι βασικές προτεραιότητες που έχει θέσει ο νέος επικεφαλής του Οργανισμού Κώστας Νεμπής. Το στρατηγικό πλάνο που θα εξελιχθεί έως το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Οι νέες υπηρεσίες.

Δημοσιεύθηκε: 27 Νοεμβρίου 2024 - 07:30

Load more

Στη δημιουργία νέων ευκαιριών και την ενίσχυση της παρουσίας του σε νέες αγορές εστιάζει, ο όμιλος ΟΤΕ παρουσιάζοντας ένα φιλόδοξο στρατηγικό πλάνο που στοχεύει έως το 2030 να οδηγήσει την Ελλάδα στην κορυφή της ψηφιακής και τεχνολογικής ανάπτυξης.

Ο όμιλος ΟΤΕ, υπό την ηγεσία του νέου CEO Κώστα Νεμπή, θέτει ως στρατηγική προτεραιότητα την επέκταση στις νέες αγορές και την ενίσχυση της παρουσίας του τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Ο ΟΤΕ, ήδη ισχυρός στην τηλεπικοινωνιακή και τεχνολογική αγορά, επενδύει σε νέες, δυναμικές υπηρεσίες όπως το payzy και το Box, οι οποίες συνιστούν τη νέα γενιά ψηφιακών προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε καταναλωτές, όσο και σε επιχειρήσεις και οι οποίες αναπτύσσονται με εντυπωσιακό ρυθμό, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Για την υπηρεσία παραγγελίας φαγητού BOX, o κ. Νεμπής σημείωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την πορεία του BOX. Έχει ήδη φτάσει τους 1 εκατομμύριο πελάτες και δέχεται 40.000 παραγγελίες την ημέρα. Και έχουμε ακόμη δρόμο».

Για το payzy αντίστοιχα, είπε πως «έχει φτάσει τους 400.000 πελάτες, ενώ 2.000 επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει το payzy pro. Ήδη έχει λανσαριστεί και στην γερμανική αγορά, ενώ θέλουμε να το αξιοποιήσουμε ακόμη περισσότερο».

Κεντρικό στοιχείο αυτής της στρατηγικής είναι η καινοτομία και η ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών που διαφοροποιούν τον όμιλο και ενισχύουν το οικοσύστημά του.

Payzy: Ψηφιακές Πληρωμές και Καινοτομία στην Επιχειρηματικότητα

Το payzy, η πλατφόρμα ψηφιακών πληρωμών του ΟΤΕ, αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες αυτής της στρατηγικής. Χρησιμοποιώντας το payzy pro, επιχειρήσεις μπορούν να μετατρέψουν την Android συσκευή τους σε POS, επιτρέποντας την αποδοχή ανέπαφων πληρωμών με κάρτες από πελάτες, χωρίς την ανάγκη αγοράς εξοπλισμού.

Η πλατφόρμα επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων επιβράβευσης (cashback), δίνοντας στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσελκύσουν πελάτες με προσφορές και επιστροφή χρημάτων για κάθε συναλλαγή.

Το payzy pro είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, ενώ η πλατφόρμα έχει αρχίσει να αναπτύσσεται και στο εξωτερικό, με τη Γερμανία να είναι η πρώτη χώρα όπου το payzy επεκτείνεται με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Οπτική ίνα και 5G

Ο ΟΤΕ ηγείται της μετάβασης στην οπτική ίνα, με στόχο την κάλυψη του 65% της ελληνικής επικράτειας έως το 2027-2028, εξυπηρετώντας τρία εκατομμύρια νοικοκυριά. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει σε υποθαλάσσια καλώδια, επεκτείνοντας το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα, με 21.000 χιλιόμετρα καλωδίων και νέα έργα που περιλαμβάνουν 560 χιλιόμετρα συνδεσιμότητας με νησιά.

Η ανάπτυξη του 5G αποτελεί επίσης βασικό πυλώνα της στρατηγικής του ομίλου, με στόχο την κάλυψη του 80% του πληθυσμού μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια. Η ενίσχυση της διείσδυσης συσκευών 5G και η βελτίωση του δικτύου στα 3,5 GHz ενισχύουν την εμπειρία των καταναλωτών.

Για την παροχή υπηρεσιών σε περιοχές που δεν υπάρχει κάλυψη FTTH, ο κ. Νεμπής σημείωσε ότι «το 5G - τόσο η πρόσβαση όσο και το δίκτυο κορμού (5G stand alone) - είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζουμε το FWA (Fixed Wireless Access) προϊόν για να προσφέρουμε υπερυψηλές ταχύτητες στους πελάτες που δεν έχουν ακόμη καλυφθεί από τις οπτικές ίνες. Η εμπορική διάθεση θα γίνει το επόμενο διάστημα».

Μετασχηματισμός και Αποτελεσματικότητα

Η στρατηγική του ΟΤΕ βασίζεται στον μετασχηματισμό της λειτουργίας του. Ο κ. Νεμπής αναφέρθηκε στη μείωση των μη πωλησιακών επαφών με τους πελάτες, την ενίσχυση των ηλεκτρονικών καναλιών πωλήσεων (e-sales) και τη μετάβαση των υποδομών σε cloud. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, με την αύξηση του e-care και την κατάργηση παλαιών υπηρεσιών (legacy).

Παράλληλα, ο νέος επικεφαλής του ΟΤΕ δεσμεύτηκε να στηρίξει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) στην ψηφιακή τους μετάβαση, αυξάνοντας την ένταση της χρήσης ψηφιακών εργαλείων (digital intensity). Επενδύσεις σε τομείς όπως το networking, το cloud, η ασφάλεια (security) και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ενισχύουν τη θέση των ελληνικών επιχειρήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά.

Συνδρομητική Τηλεόραση: Ενας Τομέας Ανάπτυξης

Η συνδρομητική τηλεόραση αποτελεί έναν ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα για τον ΟΤΕ. Με τη συνεργασία με τη Nova να αποδίδει καρπούς, ο όμιλος κατέγραψε στο τελευταίο τρίμηνο του έτους τον μεγαλύτερο αριθμό νέων συνδρομητών της τελευταίας δεκαετίας.

Σύμφωνα με τον κ. Νεμπή, η ελληνική αγορά μπορεί να φτάσει σε διείσδυση το 50% ή ακόμα και το 60%, αν ληφθούν υπόψη και οι πειρατικές συνδρομές.

Ανταγωνισμός

Ερωτηθείς για την πιθανότητα συνεργασίας με την ΔΕΗ, ο κ. Νεμπής απάντησε ότι «συνεργαζόμαστε με όλους τους παρόχους που δημιουργούν δίκτυα οπτικών ινών, όπου υπάρχει η ανάγκη να προσφέρουμε υπηρεσίες για τους πελάτες μας. Η ΔΕH αυτή τη στιγμή περνάει ίνες σε περιοχές που υπάρχει ήδη το δικό μας δίκτυο οπτικών ινών. Παρ’ όλα αυτά θα ήμασταν θετικοί να αγοράσουμε χονδρική από τη ΔΕH σε περιοχές που δεν είναι στο δικό μας πλάνο. Στο πλαίσιο αυτό το δοκιμάζουμε και πιλοτικά».

Σε ό,τι αφορά τα έργα ICT, ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ τόνισε πως οι πελάτες, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, «μας επιλέγουν γιατί είμαστε ο μεγαλύτερος System Integrator της αγοράς. Έχουμε το μέγεθος και την τεχνογνωσία, και παραδίδουμε τα έργα στην ώρα τους».

Σχετικά με την υψηλή φορολογία στον κλάδο τηλεπικοινωνιών, σημείωσε πως «είμαστε στις 2-3 χώρες στην Ευρώπη με την υψηλότερη φορολογία σε σταθερή, κινητή και TV, κατάλοιπο της μνημονιακής περιόδου. Έχει γίνει η πρώτη κίνηση με την κατάργηση του φόρου 5% στις υψηλές ταχύτητες σταθερής. Ελπίζω να υπάρξει και συνέχεια».

Σε ό,τι αφορά το brand Τ, είπε: «Εχουμε ξεκινήσει εδώ και καιρό να το αξιοποιούμε συμπληρωματικά με τη μάρκα μας COSMOTE, για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι, γιατί κατατάσσεται στις πιο αγαπητές μάρκες ανεξαρτήτως κλάδου στην Ελλάδα. Ωστόσο, αξιοποιούμε και τη μάρκα Telekom που έχει εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, στέκεται ισάξια στις top 10 παγκοσμίως και μας δίνει επιπλέον δυναμική και διεθνές εκτόπισμα».

Σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου, ο κ. Νεμπής υπογράμμισε: «Έχουμε τους καλύτερους επαγγελματίες στην αγορά, και γι’ αυτό είμαστε περήφανοι. Θέλουμε να τους κρατήσουμε και να τους εξελίξουμε, και προς αυτή την κατεύθυνση δουλεύουμε».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων