Νεμπής (ΟΤΕ): Προτεραιότητα η κατάργηση του δικτύου χαλκού

Τους τρεις πυλώνες του Ομίλου μέχρι το 2030 παρουσίασε ο επικεφαλής του Οργανισμού. Η εικόνα στη συνδρομητική τηλεόραση και το 5G. Η οπτική ίνα στο επίκεντρο.

Δημοσιεύθηκε: 26 Νοεμβρίου 2024 - 15:05

Load more

Το όραμά του για να γίνει ο ΟΤΕ μία από τις καλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνίων ανέπτυξε ο νέος επικεφαλής του Οργανισμού, Κ. Νεμπής.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης ενημέρωσης για τα σχέδιά του από το «τιμόνι» του ΟΤE ο κ. Νεμπής εξήρε τον προκάτοχό του Μ. Τσαμάζ και αναφέρθηκε στο σχέδιο για την επόμενη ημέρα του Οργανισμού.

«Στόχος μας για τον ΟTΕ του 2030 είναι να έχει γίνει κορυφαίος ψηφιακός τηλεπικοινωνιακός πάροχος της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα την Ελλάδα στις κορυφαίες θέσεις ψηφιοποίησης στην Ευρώπη.

«Έχουμε το αποτύπωμα, έχουμε τη στήριξη της Deutsche Telecoms και μπορούμε να γίνουμε κορυφαίος πάροχος στην Ευρώπη», είπε με νόημα.

Αναφερόμενος στις δεσμεύσεις που έχει ο ΟΤE είπε ότι είναι:

  1. Κορυφαία εμπειρία πελάτη και πέρα από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
  2. Ηγέτης στα gigabit δίκτυα
  3. Ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας

To νέο στρατηγικό πλάνο του ΟTΕ, σύμφωνα με τον κ. Νεμπή,  προβλέπει τρεις πυλώνες και συγκεκριμένα, Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός και  Διαφοροποίηση.

«Νούμερο ένα προτεραιότητα αποτελεί η οπτική ίνα, που έχει εγκατασταθεί σε  1,6 εκατ. νοικοκυριά. Στόχος είναι να φτάσουμε το 65% της επικράτειας, δηλαδή 3 εκατ. νοικοκυριά. Παράλληλα θα συμπληρώσουμε το fiber με το FWA (fix wireless access). Θα αξιοποιήσουμε πάνω από το 50% του δικτύου μας, ώστε κάθε πελάτης να έχει πρόσβαση σε αυξημένες ταχύτητες», είπε ο κ. Νεμπής.

«Το πλάνο περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη του 5G plus, της συνδρομητικής τηλεόρασης ώστε να φτάσουμε τη διείσδυση στον μέσο ευρωπαϊκό όρο, τις υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις και τις νέες δραστηριότητες.

Επίσης προτεραιότητα είναι η καλύτερη εμπειρία του πελάτη με μείωση των μη "πωλησιακών" επαφών στα φυσικά κανάλια πώλησης και αύξηση των ηλεκτρονικών καναλιών με τη βοήθεια και της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Όσον αφορά  στη διαφοροποίηση στην αγορά, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη βελτίωση των δεικτών εμπειρίας του πελάτη και περαιτέρω αξιοποίηση της μάρκας "Τ", επισημαίνοντας ότι τα περιθώρια ανάπτυξης είναι μεγάλα».

Τέλος, αναφερόμενος στην Telecom Romania είπε ότι βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο η διαδικασία πώλησης και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2025

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων