«Πέταξαν» τα κέρδη της εταιρείας πουλερικών «Αμβροσιάδης»

Πενταπλασιασμός της «τελικής γραμμής» του ισολογισμού. Αύξηση 24,95% στο ανθρώπινο δυναμικό, σημαντική ενίσχυση της ρευστότητας, μείωση του χρόνου εισπράξεων αλλά και αύξηση του κόστους χρήματος.

Δημοσιεύθηκε: 23 Οκτωβρίου 2024 - 08:11

Load more

Για την οικογενειακή επιχείρηση πουλερικών Αμβροσιάδης, η περσινή χρήση ήταν μια από τις καλύτερες στην 60χρονη πορεία της.

Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 8% στα 179,274 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη πενταπλασιάστηκαν στα 6,849 εκατ. ευρώ (+467,9% σε σχέση με το 2022). Υψηλές επιδόσεις παρά το γεγονός ότι τα έξοδα διάθεσης υπερδιπλασιάστηκαν στα 25,109 εκατ. ευρώ (το 2022 ήταν στα 12,641 εκατ. ευρώ) και οι χρεωστικοί τόκοι αυξήθηκαν 60,5% ξεπερνώντας τα 1,711 εκατ. ευρώ.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων, η οποία ας σημειωθεί ότι υπολείπεται από την αύξηση που εμφάνισε πέρυσι όλη η κατηγορία εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τη Circana (+14,8%), έφερε υπερτριπλάσια ποσοστιαία αύξηση στο απασχολούμενο προσωπικό.

Από 509 άτομα που απασχολούσε η πτηνοτροφική επιχείρηση το 2022, ο αριθμός ενισχύθηκε πέρυσι κατά 24,59% στα 636 άτομα, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στο εργατοτεχνικό προσωπικό στα 410 άτομα από 288 άτομα το 2022.

Εξίσου σημαντική ήταν πέρυσι η αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων στα 6,372 εκατ. ευρώ από 2,258 εκατ. ευρώ (+182,19%), αλλά και η μείωση της περιόδου είσπραξης των απαιτήσεων στις 66,02 ημέρες από 72,51 ημέρες που ήταν το 2022.

Σε ό,τι αφορά τις υποχρεώσεις της, στο κονδύλι των «μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων» απεικονίζεται το μακροπρόθεσμο μέρος των τραπεζικών δανείων της, ποσού 7,793 εκατ. ευρώ. Οι δόσεις των δανείων αυτών που είναι πληρωτέες στην τρέχουσα χρήση, συνολικού ποσού 2,942 εκατ. ευρώ, απεικονίζονται στο κονδύλι των Βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων «Βραχυπρόθεσμο μέρος μακροπροθέσμων δανείων».

Οι περσινές επιδόσεις της Αμβροσιάδης αποκαλύπτουν και κάτι ακόμη. Τη στροφή των καταναλωτών στο «φθηνό» κρέας, αυτό του κοτόπουλου, που παρότι η τιμή του έχει διπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια παραμένει το πιο φθηνό έναντι του κόκκινου κρέατος.

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι πωλήσεις της κατηγορίας συνεχίζουν να καταγράφουν σημαντική αύξηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, οι πωλήσεις σε αξία των πουλερικών εντός των σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν 14,8% την περασμένη χρονιά, ενώ το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου σημείωσαν άνοδο 7,9%.

Πρόκειται για την υψηλότερη ανάπτυξη στην κατηγορία των χύμα προϊόντων. Στη δεύτερη θέση, σε ό,τι αφορά την ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων, βρίσκεται το κρέας με +7,8%, στην τρίτη των λαχανικών με ανάπτυξη 5,3%.

Επονται οι σαλάτες (+2,8%) και τα ψάρια (+2,1%).

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων