Κουτεντάκης (Πειραιώς): Το προφίλ των προϊόντων που θα λανσάρει η Snappi

«Σχεδιάζουμε το εμπορικό λανσάρισμα της Snappi, η οποία έχει πλήρη ευρωπαϊκή τραπεζική άδεια σε 6 – 9 μήνες και την επέκταση της στη συνέχεια σε 3-4 ευρωπαϊκές χώρες», επεσήμανε ο Βασίλης Κουτεντάκης.

Δημοσιεύθηκε: 17 Οκτωβρίου 2024 - 17:54

Load more

Τις χρηματοοικονομικές ανάγκες της Gen Z και των Millennials με προϊόντα που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, προσιτό κόστος και χαρακτηρίζονται από ταχύτητα και ασφάλεια έρχεται να καλύψει η νέα ψηφιακή τράπεζα Snappi που δημιούργησε η Πειραιώς, σε συνεργασία με τη Natech.

Όπως ανέφερε ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής, Εκτελεστικό μέλος ΔΣ της Πειραιώς, μιλώντας νωρίτερα σήμερα στο MasterCard Innovation Forum 2024, η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση οδηγούν σε συνεχείς αλλαγές τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, προκαλούν νέες ανάγκες για τους πελάτες, όπως και την είσοδο νέων παικτών στην αγορά που ανταγωνίζονται τις τράπεζες.

«Σχεδιάζουμε το εμπορικό λανσάρισμα της Snappi, η οποία έχει πλήρη ευρωπαϊκή τραπεζική άδεια σε 6 – 9 μήνες και την επέκταση της στη συνέχεια σε 3-4 ευρωπαϊκές χώρες. Η Snappi θα προσφέρει embedded finance σε όλες τις χώρες, λύσεις σε ιδιώτες πελάτες για την καθημερινή Τραπεζική αλλά και σε Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις», επισήμανε ο κ. Κουτεντάκης και τόνισε ότι δίνεται έμφαση στην εξοικείωση των νέων γενιών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες που χαρακτηρίζονται από ταχύτητα και ασφάλεια.

Συμμετέχοντας σε συζήτηση με θέμα Shaping the Future of Retail Banking: Digital Transformation & Strategic Innovation, ο κ. Κουτεντάκης περιέγραψε τις ραγδαίες αλλαγές στην αγορά πληρωμών διεθνώς, σημειώνοντας ότι οι υπηρεσίες πληρωμών έχουν εξελιχθεί τα τελευταία πέντε χρόνια περισσότερο από ό,τι την προηγούμενη 50ετία και αυτός ο ρυθμός θα διατηρηθεί αμείωτος.

Χαρακτηριστικά σημεία των τελευταίων ετών είναι η εκθετική αύξηση του αριθμού των συναλλαγών, καθώς και η εισαγωγή πολλών και ποικίλων εργαλείων και μέσων πληρωμής, από τα wallets έως τα crypto, το ψηφιακό ευρώ, τις account to account πληρωμές (Α2Α), ακόμη και την εξέλιξη της κλασικής κάρτας όσο αφορά τα υλικά και τις δυνατότητες που έχει.

Η εγχώρια αγορά πληρωμών κινείται προς την κατεύθυνση των A2A πληρωμών, η οποία αναπτύσσεται με γοργά βήματα και με τη θετική συνδρομή της υπηρεσίας IRIS, σημείωσε και επισήμανε ότι γενικότερα στην Ευρώπη, όπου η αγορά πληρωμών χαρακτηρίζεται από ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο, με στόχο την ταχύτητα, την ασφάλεια και το μικρότερο δυνατό κόστος στις συναλλαγές των καταναλωτών, αναμένεται οι Α2Α πληρωμές να αποτελέσουν εργαλείο μαζικών πληρωμών.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων