Γιατί η ΑΒ ανέβασε την ταμπέλα της Ahold Delhaize στη… ρεκλάμα

Ποια είναι τα 15 καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος που κάνουν το 12% του τζίρου της. Η περίπτωση της Κρήτης και οι συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς.

Δημοσιεύθηκε: 8 Οκτωβρίου 2024 - 08:29

Load more

Ένας στους 7 τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα, δηλαδή περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια, κάνει διακοπές στην Κρήτη, όπου η «θερινή» σεζόν διαρκεί από τον Απρίλιο έως και τον Νοέμβριο. Παραδείγματος χάριν στη Χερσόνησο, έναν από τους βασικούς τουριστικούς προορισμούς της Μεγαλονήσου, αυτή τη στιγμή, δηλαδή μέσα Οκτωβρίου, η πληρότητα των ξενοδοχείων ξεπερνά το 60%.

Εκτός από τον αριθμό των τουριστών η συγκεκριμένη περιφέρεια καταγράφει και την υψηλότερη δαπάνη ανά επίσκεψη με 941 ευρώ (σ.σ. στοιχεία 2023), ενώ παρουσιάζει και τη μεγαλύτερη αύξηση στο σύνολο της χώρας, τόσο ποσοστιαία όσο και σε απόλυτες διαφορές κατά +31,5%/+225 ευρώ

Αυτό το στοιχείο από μόνο του απαντά στο γιατί οι πανελλαδικής εμβέλειας αλυσίδες σούπερ μάρκετ επιδιώκουν διακαώς να επεκταθούν στο νησί. Μία εξ αυτών είναι και η ΑΒ Βασιλόπουλος, για την οποία η Κρήτη, στην οποία έχει σήμερα παρουσία με 15 καταστήματα -σ.σ. τα 3 είναι franchise-, αντιπροσωπεύει το 12% του συνολικού της τζίρου, δηλαδή πάνω από 200 εκατ. ευρώ ετησίως. 

Το πιο πρόσφατο κατάστημα που άνοιξε βρίσκεται στη Χερσόνησο, σε έναν χώρο πάνω από 1.100 τ.μ. που πριν φιλοξενούσε κατάστημα γουναρικών. Το συγκεκριμένο κατάστημα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο και είναι σχεδιασμένο να εξυπηρετεί τόσο τους ντόπιους όσο και τους ξένους επισκέπτες. 

Μάλιστα για να προσεγγίσει τους ξένους επισκέπτες η ΑΒ, που ανήκει στον όμιλο Ahold Delhaize, κάνει σαφή τη σύνδεσή της με τη μητρική, στην ταμπέλα του καταστήματος της. Εκεί φιγουράρει το λογότυπο της Ahold Delhaize. Η τοποθέτηση του ονόματος Ahold Delhaize δίπλα σε αυτό της ΑΒ Βασιλόπουλος δεν είναι τυχαία. Σκοπός της είναι να κεφαλαιοποιήσει τη διεθνή αναγνώριση του ονόματος της μητρικής, προσελκύοντας καταναλωτές που γνωρίζουν το brand Ahold Delhaize.

Την ίδια στιγμή, στα καταστήματα της Κρήτης, το 10-15% των προϊόντων που προσφέρει η αλυσίδα είναι τοπικής παραγωγής, με 65 τοπικούς προμηθευτές να τροφοδοτούν τα καταστήματα με κωδικούς που καλύπτουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από τυριά μέχρι παραδοσιακά εδέσματα όπως η ρακή και το παξιμάδι. Μάλιστα με τον όμιλο Krivek (διανομή κρέατος και ψαριών) και την τυροκομική Αμάρι Πρότυπος Γαλακτοκομική η αλυσίδα έχει μακροχρόνια συνεργασία. 

Σε ό,τι αφορά το κατάστημα της Χερσονήσου, το 40% των πωλήσεών του πραγματοποιείται μέσω self-checkout, ξεπερνώντας τον πανελλαδικό μέσο όρο της αλυσίδας, που βρίσκεται στο 20%. 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων