Σφήνα Convert Group σε NielsenIQ και Circana

Τι είναι η πλατφόρμα Advanced Key Account Data (KAD). Η συνεργασία με τη METRO AEBE και τι δηλώνει στο Euro2day.gr ο επικεφαλής της Convert Group Παναγιώτης Γκεζερλής. 

Δημοσιεύθηκε: 4 Οκτωβρίου 2024 - 08:26

Load more

Για δεκαετίες, η μέτρηση κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ κυριαρχείται από διεθνείς κολοσσούς όπως η NielsenIQ και η Circana, που παρέχουν στους προμηθευτές και τους λιανέμπορους δεδομένα για τις καταναλωτικές τάσεις, τις πωλήσεις και τις προωθητικές ενέργειες. 

Ωστόσο, η είσοδος της ελληνικής Convert Group στον χώρο, με τη νέα της πλατφόρμα Advanced Key Account Data (KAD), έρχεται να διαταράξει αυτή την κυριαρχία. Αν και η κίνηση αυτή δείχνει φιλόδοξη προσφέροντας σημαντικές καινοτομίες, υπάρχουν εύλογα ερωτήματα για το πώς θα ανταποκριθεί η νέα αυτή πλατφόρμα στις υψηλές προσδοκίες.

Η πλατφόρμα Advanced KAD, που λανσάρεται στον κλάδο του λιανεμπορίου πρώτη φορά με τη METRO AEBE (My market και METRO Cash & Carry), προσφέρει στους προμηθευτές πρόσβαση σε δεδομένα με ταχύτητα τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο και από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αναφέρει στο Euro2day.gr ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής της Convert Group.

«Μέσω της ανάλυσης καλαθιών, την ημερήσια ενημέρωση για ελλείψεις προϊόντων, τη μέτρηση αποτελεσματικότητας προωθητικών ενεργειών με χρήση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης», λέει, «οι προμηθευτές μπορούν να αποκτήσουν μια πιο καθαρή εικόνα για τις τάσεις των καταναλωτών και να χαρτογραφούν τους παράγοντες που επηρεάζουν τα μερίδια αγοράς των προϊόντων τους».

Ωστόσο, το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο η Convert Group μπορεί να ανταγωνιστεί εταιρείες που διαθέτουν πολυετή εμπειρία, παγκόσμια εμβέλεια στον χώρο της καταναλωτικής ανάλυσης και εδραιωμένη θέση στην εγχώρια αγορά.

«Σε έναν κόσμο όπου τα δεδομένα γίνονται όλο και πιο πολύτιμα, η ανάγκη για ακριβή και ταχεία πληροφόρηση είναι πιο έντονη από ποτέ. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Advanced KAD είναι η λεπτομερής ανάλυση των δεδομένων σε διαφορετικά κανάλια πώλησης -είτε πρόκειται για γεωγραφικές περιοχές, είτε για καταστήματα, είτε για τις διαδικτυακές αγορές, μέσω πλατφορμών όπως το skroutz», σημειώνει ο Παναγιώτης Γκεζερλής. Ωστόσο, υπάρχει πάντα η πρόκληση της ποιότητας και της αξιοπιστίας των δεδομένων, ιδιαίτερα σε μια νέα πλατφόρμα που δεν έχει ακόμα αποδείξει μακροπρόθεσμα τη σταθερότητα και την αποτελεσματικότητά της.

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής απαντά: «Οι αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις και οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει η πλατφόρμα υπόσχονται να κάνουν τη ζωή των προμηθευτών πιο εύκολη, επιτρέποντάς τους να εντοπίζουν τάσεις και προβλήματα πριν αυτά γίνουν κρίσιμα». Όμως, η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης δεν αποτελεί πανάκεια. Η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται πρωτίστως από την ακρίβεια των δεδομένων και από την ορθότητα των αλγορίθμων που την υποστηρίζουν, και αυτό είναι κάτι που μένει να φανεί στην πράξη.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Convert Group, η καινοτομία της πλατφόρμας Advanced KAD είναι η δυνατότητα ανάλυσης του «καλαθιού» των αγοραστών -προσφέροντας πληροφορίες για συμπληρωματικές πωλήσεις και χαμένες ευκαιρίες. «Αυτή η δυνατότητα θα μπορούσε να βοηθήσει τις εταιρείες να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους σε γειτονικές κατηγορίες προϊόντων», σημειώνει. 

Φυσικά η επιτυχία της πλατφόρμας θα εξαρτηθεί από την ικανότητα της Convert Group να ανταγωνιστεί με τους καταξιωμένους παίκτες της αγοράς, όπως η NielsenIQ και η Circana, που διαθέτουν παγκόσμια εμπειρία και εκτεταμένη βάση δεδομένων. Η πρόκληση για την Convert Group είναι μεγάλη. Θα πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να προσφέρει ακριβή και αξιοποιήσιμα δεδομένα στους προμηθευτές, σε μια εποχή που οι πληροφορίες είναι πιο κρίσιμες από ποτέ για την επιβίωση των επιχειρήσεων. 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων