Καθοδικά κινήθηκαν τα μεγέθη της ΤΕΚΑΛ το 2023

Με νέες συμβάσεις έργων, με κορυφαίο τον 6ο προβλήτα του ΟΛΘ (σε κοινοπραξία με την ΜΕΤΚΑ), αλλά και την επανεκκίνηση του έργου στον ΟΛΠ ποντάρει σε ανάκαμψη το 2024. 

Δημοσιεύθηκε: 23 Σεπτεμβρίου 2024 - 08:03

Load more

Υποχώρηση μεγεθών εμφάνισε το 2023 η κατασκευαστική ΤΕΚΑΛ με πτυχίο 6ης τάξης, η οποία ωστόσο μείωσε τη δανειακή της έκθεση κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρήσης, ενώ όπως αναφέρει η διοίκηση της στον δημοσιευμένο ισολογισμό της έχει καταφέρει να αυξήσει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων στο χαρτοφυλάκιο της. 

Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία είναι ανάδοχος κατασκευής του προβλήτα εξυπηρέτησης κρουαζιέρας στον ΟΛΠ, έργο το οποίο σταμάτησε, αλλά αναμένεται να προχωρήσει εφόσον εγκρίθηκε το αναθεωρημένο master plan του OΛΠ.

Στη χρήση του 2022, η εταιρεία είχε εγγράψει ζημιές ύψους 7,78 εκατ. ευρώ από τη μη υλοποίηση του έργου στον Πειραιά, ωστόσο λογιστικά τις είχε αντισταθμίσει με έκτακτο έσοδο της τάξης των 12,5 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση κατασχετηρίου κατά OΛΠ και 1,225 εκατ. ευρώ αποζημίωση από ασφαλιστική εταιρεία. Δεδομένης της καθυστέρησης έναρξης των έργων στον OΛΠ και της μη έγκαιρης καταβολής των αποζημιώσεων είχε αναγκαστεί να αυξήσει το δανεισμό της.

Στη χρήση του 2023 η εταιρεία αναφέρει πως παρά τα παραπάνω πέτυχε αποπληρωμή δανειακών υποχρεώσεων της τάξης των 7,9 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, οι συνολικές της υποχρεώσεις το 2023 διαμορφώθηκαν σε 60 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 70,5 εκατ. ευρώ το 2022. Η διοίκηση σημειώνει επίσης ότι με την ανάληψη νέων έργων (τα οποία δεν διευκρινίζει ποιου ύψους είναι) θα είναι σε θέση να αποπληρώσει μέρος των μακροπρόθεσμων δανείων της και να βελτιώσει τη ρευστότητά της.

Σε ότι αφορά τον κύκλο εργασιών της χρήσης του 2023 αυτός διαμορφώθηκε  στα 54 εκατ. ευρώ έναντι 61,2 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας υποχώρηση κατά 12%, ενώ τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στ0 1,312 εκατ. ευρώ έναντι 2,463 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ήταν 1,2 εκατ. ευρώ, από 2,4 εκατ. ευρώ το 2022. Η εταιρεία ωστόσο βελτίωσε ελαφρώς το μικτό περιθώριο κέρδους της στο 3,93% από 3,74% το 2022.

Η εταιρεία πέρα από τον προβλήτα κρουαζιέρας και την γνωστή καθυστέρηση εκτέλεσης του έργου, είναι προσωρινός ανάδοχος (σε κοινοπραξία με την ΜΕΤΚΑ) για το έργο της επέκτασης και εμβάθυνσης του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο αποτελεί την κύρια από τις υποχρεωτικές επενδύσεις που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης, και το οποίο εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 150 εκατ. ευρώ.

Επίσης έχει να αναλάβει έργα αναβάθμισης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης (και της κατασκευής περιφερειακής οδού), σύμβαση προϋπολογισμού της τάξης των 20 εκατ. ευρώ. Επίσης από το 2023 είχε αναλάβει το έργο ΣΔΙΤ για τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και εκμετάλλευση του τουριστικού λιμένα (μαρίνας) του Ναυπλίου

Επιπλέον η τεχνική εταιρεία έχει αναλάβει και νέα κτιριακά έργα, μεταξύ των οποίων η κατασκευή δύο νέων ξενοδοχείων του γκρουπ Accor στην Αθήνα, στην περιοχή του Μουσείου και της Κυψέλης.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων