Blueground: Νέος γύρος χρηματοδότησης 45 εκατ. δολαρίων

Ο νέος γύρος χρηματοδότησης περιλαμβάνει κεφάλαια από το νέο επενδυτή της Blueground Susquehanna Private Equity Investments, LLLP (Susquehanna) αλλά και υφιστάμενους επενδυτές, όπως η Westcap. Δανειακή διευκόλυνση από Barclays.

Δημοσιεύθηκε: 29 Μαρτίου 2024 - 17:55

Load more

Η Blueground, η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης επιπλωμένων διαμερισμάτων για διαμονές 30+ ημερών παγκοσμίως, ανακοίνωσε σήμερα ότι εξασφάλισε 45 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση γύρου D.

Ο νέος γύρος χρηματοδότησης περιλαμβάνει κεφάλαια από το νέο επενδυτή της Blueground Susquehanna Private Equity Investments, LLLP (Susquehanna) αλλά και υφιστάμενους επενδυτές, όπως η Westcap.

Επιπλέον, η Blueground άντλησε δανειακή διευκόλυνση από τη Barclays με συμμετοχή της Morgan Stanley, της Deutsche Bank και της HSBC, η οποία αντικατέστησε τον προηγούμενο δανεισμό της με τη Silicon Valley Bank (SVB). Τα νέα κεφάλαια θα τροφοδοτήσουν την εξέλιξη νέας τεχνολογίας, τη ανάπτυξη του δικτύου διαμερισμάτων της και την εφαρμογή των νέων επιχειρησιακών της μοντέλων.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε νέους στρατηγικούς επενδυτές που μοιράζονται το όραμα της Blueground σε παγκόσμια κλίμακα», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Blueground. «Η εμπιστοσύνη από κορυφαίους επενδυτές όπως η Susquehanna και αξιόπιστα τραπεζικά ιδρύματα όπως η Barclays και οι κοινοπρακτικές τράπεζες, αποτελεί απόδειξη της οικονομικής απόδοσης και της παγκόσμιας ηγετικής θέσης της Blueground».

Ο ευέλικτος τρόπος ζωής παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής παγκοσμίως καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο των ιδιωτών όσο και των εταιρικών ταξιδιωτών που αναζητούν μεγαλύτερο έλεγχο στις επιλογές διαμονής τους. Η Blueground συνεχίζει να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην κάλυψη αυτών των αναγκών για ευέλικτη διαβίωση κατέχοντας το μεγαλύτερο δίκτυο επιπλωμένων διαμερισμάτων για διαμονή 30+ ημερών παγκοσμίως.

Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 10 χρόνια από τον διευθύνοντα σύμβουλο, Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου, ο οποίος, μετά από πολλά χρόνια ως επαγγελματίας ταξιδιώτης, είχε βιώσει από πρώτο χέρι τη δυσκολία διαμονής μεγάλης διάρκειας σε ξενοδοχεία. Η φιλοδοξία του εξαρχής ήταν να δημιουργήσει έναν τρόπο που οι άνθρωποι θα μπορούσαν να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους, και παράλληλα να είναι ελεύθεροι να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους.

Η εταιρεία έχει σήμερα στο χαρτοφυλάκιό της 15.000 διαμερίσματα σε 32 πόλεις σε όλο τον κόσμο, που απευθύνονται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε περισσότερες από 4.000 επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων πολλών εταιρειών του Fortune 500.

Παράλληλα με το βασικό της μοντέλο, η Blueground πρόσφατα εισήγαγε δύο νέες στρατηγικές πρωτοβουλίες που συνδυάζουν υψηλό περιθώριο κέρδους και χαμηλές ανάγκες σε κεφάλαια: το Franchising (Δικαιοχρησία) και το Partner Network (Δίκτυο Συνεργατών). Η Blueground ανακοίνωσε ήδη τις δύο πρώτες συμφωνίες franchising με την Mitsubishi Real Estate Company στην Ιαπωνία και με την Chic Republic Public Company Limited στην Ταϊλάνδη.

Ανάπτυξη της Blueground

Βασικά σημεία της πρόσφατης ανάπτυξης της εταιρείας περιλαμβάνουν:

Τους τελευταίους έξι μήνες η Blueground υπέγραψε 5 συμφωνίες franchising, συμπεριλαμβανομένων στην Ιαπωνία και στην Ταϊλάνδης Από την έναρξη του Partner Network το τρίτο τρίμηνο του 2023 μέχρι σήμερα, η Blueground απέφερε κρατήσεις δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία είναι σε σταθερή πορεία για να πετύχει έσοδα ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. 

Ο Dean Carlson, Head of Digital Assets της Susquehanna πρόσθεσε, «Η Blueground, με την ικανότητά της να λειτουργεί κερδοφόρα και να βελτιώνει συνεχώς τις οικονομικές της επιδόσεις, έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιος ηγέτης στα επιπλωμένα διαμερίσματα για 30+ ημέρες διαμονής».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων