Ολοκληρώθηκε, για δεύτερη χρονιά, η συμμετοχή της PepsiCo Hellas στη δημοφιλή εμπορική έκθεση HORECA 2024.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι χιλιάδες επισκέπτες που είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν στο πρωτότυπο booth της PepsiCo, όχι μόνο απόλαυσαν τα brands, Pepsi, Lipton Ice Tea, Ήβη, 7up, Gatorade και Eonio Λουτράκι, αλλά και την Ήβη Pink Grapefruit Zero Sugar και τα Lipton Ice Tea Sparkling, τα οποία γεύτηκαν περισσότεροι από 13.000 παρευρισκόμενοι. Επίσης 2.000 επισκέπτες δοκίμασαν τα εμπνευσμένα cocktails από τη γεύση της Pepsi Zero και της Ήβη Pink Grapefruit.
Ταυτόχρονα, μια μεγάλη έκπληξη περίμενε τους παρευρισκόμενους στο περίπτερο της PepsiCo Hellas. Η εταιρεία παρουσίασε, σηματοδοτώντας την 125η επέτειο της μάρκας, την ανανέωση του εμβληματικού λογότυπου της Pepsi μετά από 14 χρόνια. Ο νέος σχεδιασμός παρουσιάζει νέα γραμματοσειρά και ανανεωμένη χρωματική παλέτα, που εισάγει το μπλε electric και το μαύρο στο κλασικό χρωματικό σήμα της Pepsi. Παράλληλα με το νέο λογότυπο, η μαύρη συσκευασία της Pepsi Μax μετονομάστηκε σε Pepsi Zero Sugar, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της μάρκας για zero sugar προϊόντα.
Η PepsiCo Hellas ανανεώνει το ραντεβού της με τη HORECA για το 2025 και υπόσχεται περισσότερα zero sugar προϊόντα.