Σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους οδικούς άξονες της Αθήνας, στη Λεωφόρο Κηφισίας στο Μαρούσι, κοντά στο δακτυλίδι, βρίσκεται το νέο κατάστημα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος που κάνει πρεμιέρα σήμερα στις 9 π.μ.
Το συγκεκριμένο κατάστημα, η επένδυση για τη δημιουργία του οποίου ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ (από 7-8 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός), έχει επιφάνεια πώλησης 2.800 τ.μ. σε ένα επίπεδο, διαθέτει 20.000 κωδικούς, εκ των οποίων οι 1.000 βρίσκονται στην κάβα, 220 θέσεις στάθμευσης και απασχολεί 92 άτομα προσωπικό. Η λειτουργία του νέου καταστήματος συνοδεύεται και με έκπτωση 10% σε όλα τα προϊόντα για 15 μέρες, έως τις 13 Δεκεμβρίου, ανεξάρτητα με τις προωθητικές ενέργειες.
Το κατάστημα διαθέτει ψηφιακές εφαρμογές, όπως 6 αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης που προβάλλουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, κιόσκια με πληροφορίες και συνταγές για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων καθώς και υπηρεσίες Delivery ΑΒ collect για την άμεση παραλαβή προϊόντων χωρίς αναμονή. Επίσης διαθέτει και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Με «πιλότο» το νέο κατάστημα θα γίνει και το rebranding των υπολοίπων 10 Mega καταστημάτων της αλυσίδας, όπως ανέφερε η διοικητική ομάδα της αλυσίδας, με πρώτο εκείνο του Ελληνικού, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ. η ανακαίνιση του οποίου ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Ενώ το κατάστημα στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει στις αρχές Ιανουαρίου.
Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας κινείται κοντά στα περσινά επίπεδα, ενώ για το σύνολο της χρήσης εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί οριακή αύξηση σε σχέση με το 2022.
Πέρυσι η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφάνισε πωλήσεις 1,98 δισ. ευρώ -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά- και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.