Πώς συνεχίζεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ

Ο ψηφιακός ταχυδρόμος μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας. Η διοίκηση των ΕΛΤΑ προχωρά σε επέκταση των λειτουργιών του.

Δημοσιεύθηκε: 13 Σεπτεμβρίου 2023 - 08:24

Load more

Η ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών από τα ΕΛΤΑ αποτελούν δέσμευση της διοίκησης και του Υπερταμείου, στο πλαίσιο εξυγίανσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Προωθείται έτσι η καινοτόμα υπηρεσία του Ψηφιακού Ταχυδρόμου, ένα σύνολο ψηφιακών ταχυδρομικών υπηρεσιών που θα παρέχονται από τον όμιλο ΕΛΤΑ στην πόρτα των πελατών, μέσω των ταχυδρομικών διανομέων του, η οποία επεκτείνεται με νέες υπηρεσίες

Η δράση γίνεται στο πλαίσιο του νέου προγράμματος εξυγίανσης των ΕΛΤΑ, που ξεκίνησε με αναστολή συναλλακτικής δραστηριότητας 100 υποκαταστημάτων ΕΛΤΑ σε όλη τη χώρα από τις 10 έως τις 24 Ιουλίου 2023, προκαλώντας σημαντικές αντιδράσεις των πολιτών στις περιοχές των οποίων μπήκε «λουκέτο» αλλά και των τοπικών Αρχών.

Με βάση το νέο πλάνο, οι ταχυδρόμοι και διανομείς της γειτονιάς ενισχύονται με ψηφιακά εργαλεία, ώστε, σταδιακά, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, να μπορούν να εισπράττουν αντικαταβολές, να διανέμουν συντάξεις και να εξοφλούν εκ μέρους των πελατών οποιοδήποτε λογαριασμό.

Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση των ΕΛΤΑ αποφάσισε την απευθείας ανάθεση του έργου «Επέκταση Λειτουργιών Ψηφιακού Ταχυδρόμου (POSTMATE) - μηχανογραφική διαχείριση και καταβολή συντάξεων & επιδομάτων και εισπράξεων οφειλών τρίτων» στην εταιρεία CBL Creative Informatics Ltd που εδρεύει στην Κύπρο, έναντι τιμήματος 129.744 ευρώ.

Η εν λόγω δαπάνη βαρύνει τον ΚΑΔ Αμοιβές & Έξοδα Υπηρεσιακού Μετασχηματισμού) των Προϋπολογισμών Εκμετάλλευσης της Διεύθυνσης Εφαρμογών και επιμερίζεται ως ακολούθως:

Οι παρεχόμενες ταχυδρομικές υπηρεσίες στην παρούσα φάση περιλαμβάνουν επιδόσεις αντικειμένων ελευθέρων βαρών, επιδόσεις αντικειμένων με οικονομικά βάρη (τελών και φόρων), πληρωμή των τελών και φόρων με ανέπαφη συναλλαγή, έκδοση αντίστοιχης απόδειξης, καθώς και έκδοση ειδοποιητηρίου. H Α' φάση του έργου αφορούσε 478 ψηφιακούς ταχυδρόμους οι οποίοι προσφέρουν βασικές υπηρεσίες (επιδόσεις αντικειμένων με ή χωρίς οικονομικά βάρη, ανέπαφες πληρωμές και ειδοποιήσεις).

Την ίδια στιγμή, το έργο Smart Queuing έχει ως αντικείμενο την εγκατάσταση ενός «έξυπνου» συστήματος διαχείρισης της σειράς αναμονής των πελατών σε 70 επιλεγμένα σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα, όπου έχει γίνει η επιλογή και οι επιθεωρήσεις των καταστημάτων που θα παρέχουν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία. Έχει ξεκινήσει η ανάπτυξη και εγκατάσταση των εφαρμογών (central, web & mobile). Με το Smart Queuing, οι πελάτες μπορούν να εκδίδουν εισιτήριο προτεραιότητας ηλεκτρονικά πριν ακόμη φτάσουν στο κατάστημα και να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τη σειρά αναμονής τους.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων