Δεν έχει αποφασίσει αυξήσεις στα τιμολόγιά της η Vodafone

Καμία αύξηση δεν έχει αποφασίσει να επιβάλει, προς το παρόν, η Vodafone στα τιμολόγιά της. Βρίσκεται εν αναμονή της απόφασης της ΕΕΤΤ για τις τιμαριθμικές αναπροσαρμογές και θα αποφασίσει την τιμολογιακή της πολιτική με βάση και τον ανταγωνισμό.

Δημοσιεύθηκε: 20 Ιουλίου 2023 - 12:49

Load more

Δεν έχει αποφασιστεί και δεν έχει επιβληθεί καμία αύξηση στα τιμολόγια της Vodafone, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας.

Αν και όπως έχει ξεκαθαρίσει ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Hellas Χ. Μπρουμίδης, τα κόστη σε πολλές περιπτώσεις έχουν αυξηθεί έως και 70%, ωστόσο αναμένεται η απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών - Ταχυδρομείων για τις τιμαριθμικές αναπροσαρμογές, ώστε να εξετάσει το ενδεχόμενο αυξήσεων με βάση πάντα τον ανταγωνισμό.

Αν η Επιτροπή, με την σύμφωνη γνώμη του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, δώσει το πράσινο φως για την επιβολή τιμαριθμικής αναπροσαρμογής στα τιμολόγια των τηλεπικοινωνιών, τότε θα αποφασίσει αν θα επιβάλει αυξήσεις στα τιμολόγιά της.

Η διαδικασία της διαβούλευσης που έχει ανακοινώσει η Επιτροπή βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς οι ενδιαφερόμενοι έχουν υποβάλει τις παρατηρήσεις τους, οι οποίες συλλέγονται και εξετάζονται από την Επιτροπή.

Ίσως και στο τέλος του μήνα να έχει εκδοθεί σχετική απόφαση, προκειμένου πλέον οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες να αποφασίσουν αν και πότε θα προχωρήσουν σε αυξήσεις, οι οποίες δεν θα μπορούν να ξεπερνούν τον πληθωρισμό του 2022, που ήταν κάτω από 10%.

Όπως είχε δηλώσει στις αρχές του μήνα ο CEO της Vodafone Ελλάδος X. Μπρουμίδης, υπάρχει ανάγκη για αυξήσεις στις τηλεπικοινωνίες για να υλοποιηθούν νέες επενδύσεις. Μάλιστα είχε αναφέρει εκτόξευση στα κόστη -που στην περίπτωση των υλικών όπως στα καλώδια οπτικών ινών έχει ξεπεράσει το 70%-, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά τα έσοδα κάνοντας αναγκαία την τιμαριθμική αναπροσαρμογή στα τιμολόγια.

Είχε επισημάνει ωστόσο ότι ακόμα και αν ισχύσει η τιμαριθμική προσαρμογή, δεν είναι βέβαιο αν η Vodafone θα προχωρήσει σε αυξήσεις καθώς ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, κρατώντας τις τιμές χαμηλά.

«Η αγορά ήταν και θα είναι ανταγωνιστική. Είναι η εμπορική πολιτική του κάθε παρόχου αν θα κάνει αυξήσεις στο ύψος του πληθωρισμού ή σε άλλο ύψος ή και καθόλου. Δεν είναι ευχάριστο να κάνεις αυξήσεις. Αλλά υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα», είχε πει με νόημα.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων